Juni - skravletråden

Å æsj da,såkjipt
En med vondt i øret, og en jeg tror har litt mareritt om dagen.
Men akkurat nå er alt stille så da tror jeg at jeg legger meg

God morgen:-). Her er jeg og mini allerede våken. Jeg våknet av en eller annen grunn 5.15 og trodde jeg hadde fått sovet helt til kl 9. Skikkelig skuffet da jeg så hva kl egentlig var. Mini ville i armkroken da og vi fikk sovet litt til:-)

Hehe vogne er mer skumle :p her også :p selv om han til tider vinker til mange fremmede :p
Hehe. Litt slitsomt er det. I og med at alle hun ikke kjenner så godt som kommer nært begynner hun p hylskrike

God morgen:-). Her er jeg og mini allerede våken. Jeg våknet av en eller annen grunn 5.15 og trodde jeg hadde fått sovet helt til kl 9. Skikkelig skuffet da jeg så hva kl egentlig var. Mini ville i armkroken da og vi fikk sovet litt til:-)
Morn morn:) her var vi våkne seks idag. Noe som er nesten rekordsent :p

Ikke supertidlug men tidlig nok
Skal møte på cup kl 9
Her skal de ikke møte før ti, og det er bare far og sønn som drar, jeg og jentene blir hjemme. Dvs handler og forbereder kvelden, jeg har planer fra 1530 og må ordne litt i forkant

God morgen:). Her er jeg og mini allerede våken. Jeg våknet av en eller annen grunn 5.15 og trodde jeg hadde fått sovet helt til kl 9. Skikkelig skuffet da jeg så hva kl egentlig var. Mini ville i armkroken da og vi fikk sovet litt til:)

God morgen, koselig med baby i armkroken da :)

God morgen :) allerede fått vasket og hengt opp klær og vaska flasker. Så er det bare å Gjøre seg klar for dugnad føre lillebror våkner fra liten sin :) ønsker dere ennsuper fin dag :)

Back
Topp