Eliz92
Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
God formiddagGod morgen,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God formiddagGod morgen,
Våknet små syk, så skal for det meste slappe av.i dag er det jobbdu da ?
Jajalitt trøtt men ellers greit, der da ?
Viktig å slappe av litt da jaVåknet små syk, så skal for det meste slappe av.
Skal bare ut en liten tur og få tak i nye strikkepinner og er brød
Ja kan skjønne det. Ikke godt med et kranglete bekken.jeg sover dårlig da bekkenet mitt låser seg også kunne jeg ikke bare snu meg som jeg pleier så våknet litt mer enn vanlig, men bedre at hun liggger trygt og sover siden av megawww takk
godt å høre at henne har blitt någenlunde braog at OJ mest sannsynlig ikke har ørebetennelse
det er sååååå vondt
håper dere får tatt en tur på hytta![]()
Kjenner på den selv, veldig betryggende om de kan fortelle selv hvordan de har det og noe er galt.
Er hjemme med mine to selv, hvor eldste er to år. Hun skal ikke begynne i barnehage før tidligst neste januar, men da er det på tide med tanke på det sosiale behovet hennes.
Hvordan var det å være dagmamma?Har tenkt tanken på å være det selv, men vet ikke om jeg verken har plass nok eller kapasitet..
God tur.Påtur til messa nå![]()
Åh nei så trasigMasse, men nå er jeg syk

Husarbeidet går ingen steder. Det er viktig å slappe av og lytte til kroppen også. Kos deg med god samvittighetEr det innafor å legge seg på sofaen med babyverdenforumet og en kopp te og samtidig ha et tonn med husarbeid man egentlig burde gjort? Er så sliten!
God dagGod morgen![]()
Ikke så ille, hadde det vært en ukedag hadde jeg nok vært på jobb.Åh nei så trasigHvordan syk?
Riktig god bedring![]()
God dagGod morgenHer har vi vært oppe i en times tid, nå venter vi på bestefar som skal hente N for å spise frokost og is hjemme hos de
![]()
Hva skal dere i dag da?
Kos dere idagGod morgen![]()
N hadde mareritt i natt så det ble soving siden av meg i natt. Som om jeg ikke sover dårlig nok fra førkoselig da
mannen sto opp med hun
![]()
Fikk frokost på sengen. Knekkebrød med ost som bestilt det og![]()
Skal ha en dupp etterpå og ta litt husarbeid før vi skal møte svigerfar ute i byen. Gleder meg til det![]()
Hva skal dere idag?![]()
Ja noen fra eller til spiller ingen rolleDet kan jegmen du var så godt i gang
'nei våre regninger blir trekt direkte så vi styrer ikke med det
Jo da har hatt det helt ok.Håper du har hatt en fin natt![]()
Kos dere i familieparkenKos dere idag
Vi er i en familiepark og koser oss!
Fant tinkafu regntrekken i butikken. Så skal prøve det når hun våkner...
Får besøk av foreldrene mine. Så må legge sammen klær, rydde og støvsuge litt... panikk rydding før besøkJeg vet ikke, hva med deg?
HeheJa noen fra eller til spiller ingen rolle![]()