Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Til kb eller deg?Leter etter hummel jakke og innser det kan bli dyrt
Takk takkDere får kose dere![]()
Villmarksmesse. Enn du?Planer fir dagen?
Syng for oss så kan vi hjelpe degHar fått en sang på hjernen, men kan ikke huske hva den heter!!! Blir jo smågal av sånt![]()
Håper du har hatt en fin nattMen nå går gubben å legger seg så da får jeg sette igang med å brette litt klær så jeg også kan legge meg snartgod natt
Det skal viKos dere i dag![]()
Håper N koser segGod morgenHer har vi vært oppe i en times tid, nå venter vi på bestefar som skal hente N for å spise frokost og is hjemme hos de
![]()
Hva skal dere i dag da?
Nei det hadde jeg i natt :O så pretty little liars og drømte at Andreas var 45 wtf ...God morgen
Mareritt er aldri gøyMen da er det godt å komme krypende intil mamma
![]()
Så koselig å være med svigerfarN har nettop blitt hentet av bestefar og de skal spise frokost og is
Jeg skal en tur på Alna å få de på Lefdal til å fikse dataen min etter jeg installerte Windows 10.... Ellers så skal vi grille i kveld
Ha en strålende dag snuppa min
![]()
Uff da, stakkars lilleTror jenta min har øreverk.
Hun har slitt så mye med hørselen på grunn av væske ellerhøyt trykk i mellomøret.
Endelig frisk og så får hun øreverk.
Håper virkelig ikke dette setter henne tilbake igjen
Det skal viSå deilig med frokost på sengen
Dere får kose dere i byen.
Vi skal på besøk hos svigerfar for middag idag![]()
Hobbykassen og koffertenHobbykassen og vannlekenhos deg?
Det er vi absoluttVi er supermammaer hele gjengen![]()
Høres slitsomt utHer skifter de yngste på å være våkne
Takk for detHeldig duKos deg masse i morgen
![]()
Det skal jeg![]()
God formiddagGod morgen. Her er jeg og mini allerede våken. Jeg våknet av en eller annen grunn 5.15 og trodde jeg hadde fått sovet helt til kl 9. Skikkelig skuffet da jeg så hva kl egentlig var. Mini ville i armkroken da og vi fikk sovet litt til
![]()
JaGjør de?ikke bra
God morgenGod morgen![]()
Jeg fant sangen til henneSyng for oss så kan vi hjelpe deg![]()
God formiddag KenguGod morgen alle sammen