Hvordan er formen?

Jeg er idag 5+2 og jeg begynner om kjenne på kroppen at jeg er gravid. Strekker i magen, snikende kvalme, konstant tett i nesen, "brygger på" følelse. Og ikke minst trøtt hele tiden,bortsett fra på natten. Hvilke symptomer har dere andre i Februar klubben? Kjekt og følge hverandre fremover.
Akkurat slik har jeg det :-/

Jeg er ca 7+0. Mest trøtt, tidvis hodepine, veldig ømme pupper og tissetrengt. Lurer på hvor kvalmen blir av, da jeg kastet opp hver dag fra uke 6 i mitt forrige svangerskap :)

Da krysser vi fingrer og tær for at kvalmen uteblir denne gang. Er veldig utmattende med all kvalmen. Ikke at jeg har vært mye plaget altså, men ingen kvalme er digg uansett hvor lenge den varer....

Den er ganske bra. Blir kvalm når jeg er sulten, trøttere enn vanlig, men ellers bra foreløpig (5+0). Og luft i magen og ømme pupper, men det er jo ikke så plagsomt. Godt å kjenne at det skjer noe med kroppen ;)
Slet med langvarig kvalme og oppkast sist, men husker ikke når det startet for fullt.

Noen som har tips mot halsbrann? Varer stort sett hele dagen fra kl 11.00 tiden. Melk funker ikke denne gangen. Men jeg drakk en liter melk hver dag i forrige graviditet! :pale

I dag er jeg veldig kvalm, klarer ikke spise middag. :sour: Vurderer å bestille time for akupunktur, alt må prøves.

I dag føler jeg meg helt fin. Bortsett fra store ømme pupper så er alt normalt. Men i går var jeg kvalm hele dagen og kastet opp en gang på morgenen og en gang på kvelden. 6+5 i dag

Kjenner jeg blir fortere svimmel jeg også.... Og så våkner jeg hver natt ca kl 0400 og er ferdig Og sove.... Kan fint ligge våken i over en time før jeg begynner og bli trøtt igjen. Og min sønn våkner kl 0530. Så da blir det tidlige dager på meg!

Bitte litt kvalm en gang i blant, svimmel (sliter med det fra før) og ømme brystvorter. Kjent litt stikking i magen. 6+4 i dag.
Glemmer at jeg er gravid, men det gjør ikke meg noe :p

Mye luft i magen også, herregud så mye gravide fiser :p

Godt og høre at det er flere med lite symptomer... Blir jo litt stressa når jeg ikke kjenner noe på noen dager....men har murringer av og på, og sykt vonde nippler. Men skal vel prise meg lykkelig så lenge jeg har lite symptomer....:smiley-bounce015

Ja. Skal ha tidlig ultralyd i uke 9. Spent på om det er liv der inne:)

Så trist og høre... Håper det går bra med deg! Men skikkelig kjipt altså.. :( uff....Hva skal jeg si....Sender over en god klem til deg. :Heartred:Heartred:Heartred

Er så sinnsykt sliten om dagen. Får
Så dårlig samvittighet ovenfor jenta mi, da
Pappaen reiser med jobb hver uke og jeg er nada energi :(

Back
Topp