Klagetråd

Når du må til Italia fem dager på jobb fra imorgen og du absolutt ikke (!!) vil dra :( blir tolv timers dager, mye sosiale settinger på kvelden etter jobb og deriblant alkohol jeg må snike meg unna. Og jeg som er så trøtt om dagen fra før av :( blir grusomme dager!

Når du må til Italia fem dager på jobb fra imorgen og du absolutt ikke (!!) vil dra :( blir tolv timers dager, mye sosiale settinger på kvelden etter jobb og deriblant alkohol jeg må snike meg unna. Og jeg som er så trøtt om dagen fra før av :( blir grusomme dager!

og i alle andre sammenhenger ville det ha vært helt nydelig.....

Er så dritlei av å være kvalm! Og så er det bare gått 6 uker!!! Det er så trist å ikke kunne delta med barna i deres dag fordi jeg er strippet fast til sengen eller badet! Nesten så jeg lurer på om det er egoistisk av meg å bli gravid igjen, når det går så mye ut over barna :( føler meg som verdens verste mor.

Blææææææææ
Ny morgen og arbeidsdag. Helga er over. Grusomt faktisk for jeg vil bare bare sooooooove

Sover så dårlig om nettene nå i det siste! Er våken i ett og vrir meg masse, er tissetrengt, og sliter med å sovne. Føler meg mer våken kl 5 enn når klokka ringer kl 7. :(

Sover så dårlig om nettene nå i det siste! Er våken i ett og vrir meg masse, er tissetrengt, og sliter med å sovne. Føler meg mer våken kl 5 enn når klokka ringer kl 7. :(
Samme her :(

Jepp! Kom med de :) tar gjerne imot litt kvalme....
Føler jeg er ufortjent heldig med å ikke være kvalm, spydde sist for sikkert 10år siden så nå burde det vær min tur snart:p
vær så god *overfører* den er litt på og av, kommer stort sett enten når jeg skal spise eller skal sovne.

Eksamen i dag, og jeg måtte stoppe 3 ganger på vei til skolen for å kaste opp :( sitter å venter på oppgaven og vurderer om jeg må løpe på toalettet eller ikke... Oh joy!

Idag klager jeg over at jeg ikke føler meg nok forstått av mor og bestemor.
De kan ikke forståååå at jeg er så trøtt, og mener jeg bare er lat.
Og at jeg skal ha noe graviditetsplager er bare tull for DE har aaaldri vært så friske og pigge som når de gikk gravide. *himle med øynene"
Blir rimelig frustrert...

Vært ekstremt kvalm de siste dagene og eg som trodde eg skulle slippe den værste kvalmen denne gangen. Sist begynte eg å spy 4+2, spydde for første gang i dag 8+3, blææ :-(

I dag klager jeg over noe så idiotisk som at vi holder på å pusse opp. Stua har vært ranet i snart 6 uker og i går reiv vi kjøkkenet. Jeg er lenket til senga med ekstrem kvalme og den lukta av oppussingen. Fy **** , takler den ikke!
Snakk om utakknemlig, men kan ikke noe for det ;)

Sover urolig, er trøtt og kan ikke herje på turn med treåringen for da skriker bekkenet :( dessuten har jeg vondt i en tå...

Back
Topp