Når skjønte du at du var gravid?

M

Moderator Anette

Guest
Når skjønte du at du var gravid?
 
Last edited by a moderator:
Kanskje én ukes tid etter el. Da var tegnene der iallfall
 
Mistenkte noe i romjula, da kvalmen begynte å snike seg inn. Tok test 01.januar og jaggu viste den 3+ :)
 
Test, noen dager etter ikm med begge.
Med første var jeg litt småkvalm, denne gangen var jeg redusert pga sykdom og trodde mensen var noen dager forsinket pga det, men hadde hatt festeblødning uten å ta det som et tegn. Lei av negative tester så ville vel ikke håpe noe.
 
Fikk bokstavlig talt kalde føtter (satt bare inne) og googlet om det kunne være et symptom.
Det var det og jeg tok test. Den var positiv!:)
 
Vi hadde prøvd lenge,ble henvist til ivf av legen.Begynte og mistenke at noe var på gang i romjula 2015.Syntes ting luktet så rart og hadde lyst på sakte skruer og sure fisker.Da tante rød uteble testet jeg 4 ganger!!!Og da var det stor glede når testene var positiv.Var da 5 uker på vei .Verdens beste julegave og få <3 Er nå 25+6 .
 
Når testen var positiv. Var prøverør, så da var det egentlig bare å vente på testdag og håpe :D
 
Har enda ikke skjønt det :p Tok testen helt tilfeldig dagen etter jeg venta mensen, som jeg hadde gjort noen ganger før og da fått negativ - derfor regna jeg med at det samme kom til å skje denne gangen, men den ble positiv med en gang :)
 
Mistenkte at det kunne være noe ca en uke før forventa mens. Var så rar i kroppen og ikke minst humøret! Var helt irrasjonell ift småting, så jeg lurte litt. Venta til tre dager etter forventa mens med å teste, ble positiv med en gang.
 
Halvtett nese og følsom for enkelte lukter. Da kom mistanken snikende. Ble veldig "tatt på senga", for vi hadde absolutt ikke planlagt noen baby:) Veldig fin overraskelse, da❤️
 
Satt å googla fordi jeg var redd for at det var noe galt med meg etter å ha hatt "mensensmerter" i to hele uker. Men kom brått på at jeg kunne være gravid!:eek: Plutselig ble alt positivt:)
Så planen ble å handle inn tester dagen etter..

Men nattan til den 20mai (bryllupsdagen vår) fikk jeg ikke sove.. Hadde skikkelig brystspreng. Så kraftige smerter at jeg ikke var i tvil engang! Men det endte med å ta etpar positive tester alikevell;)
 
Vi prøvde jo så rundt da jeg ikke fikk mensen tok jeg test men den var negativ og tok det ganske tungt men mensen kom fortsatt ikke så tok en test til for sikkerhetsskyld å den var positiv da sto det 3+ på testen! :) men gikk ikke opp for meg før uke 18 på ultralyd
 
Når jeg hadde konstant stikkingen i eggstokkene :) tok en test fire dager før mens skulle komme, der stod det gravid ;)
 
Etter 13 prøve måneder og evig jakt på symptomer. Skulle jeg bare ta en test for å utelukke det så jeg kunne drikke vin. Der var den positiv gitt:p
Samme her ;-) Mistenkte overhodet ingen ting, hadde jo nærmest gitt opp, så sjokket ble stort selv om vi hadde ventet i over et år :p
 
Back
Topp