Når skjønte du at du var gravid?

Har ønsket meg barn i 12 år. ( har ei på 13 fra før) Gikk til gynekologen for og få hjelp. selfølgelig kom det en liten blødning den dagen jeg skulle dit så antok det var mensen. passet med datoen det. ble ikke undersøkt siden jeg sa jeg nettopp hadde fått mensen, for han sa at det var greit. jeg måtte ta urinprøve og blodprøve hos fastlegen på dag 3 i syklusen. kom hjem, men hadde stoppet og blø, ikke noe neste dag heller. dagen ettervar jeg hos fastlegen og var usikker om jeg kunne ta de blodprøvene siden jeg bare hadde blødd en halv dag. og da testet de urinprøva og den var positiv. <3 så til sommeren en gang blir det baby hvis alt går bra.
 
Testet positivt på julaften i fjor! <3 fineste julegaven:). Hadde da følt meg uggen noen dager :p
 
Første mistanke kom da jeg plutselig fikk dilla på leverpostei (som jeg bare har hatt de to andre svangerskapene mine). Men hoved mistanken kom da jeg fikk samme smertene i magen som med nr 1..
 
Ingen ømme bryster før IKM, noe jeg vanligvis har før mens. Og veldig rare drømmer. Dette har skjedd alle tre ganger før jeg finner ut jeg er gravid [emoji4]
 
Når testen var positiv. Jeg hadde ingen symptomer og var sikker på at det ikke gikk veien.
 
Er 10+6 i dag, har vært på 2 UL og har masse symptomer - men vet egentlig ikke om det har gått opp for meg enda heller? [emoji14] Etter 14 mnd som prøvere kjennes det uvirkelig at den endelig satt. Tror det må spark til før jeg tror på det på ordentlig...
 
1: var 6 uker på vei og begynte å tenke hvor i verden mensen hadde tatt veien :hilarious:

2: Da jeg var 7 dpo og nesten sovna mens jeg gikk.

3: Da jeg 8 dpo våkna med en merkelig slags krampe og en sinnsyk tissetrang.
 
Fikk festeblødning et par dager før IKM, så fikk en mistanke da. Og da kaffen plutselig smakte kjempedårlig et par dager fikk jeg store mistanker. Testet positivt 3+6
 
Fikk mistanke når jeg ble så øm i slimhinnene nedentil etter sex. Det var det første tegnet for meg og noe sa meg at her er det noe i gjære.. Testet positivt noen dager før mensen skulle komme.
 
Back
Topp