Når skjønte du at du var gravid?

Tok en test dagen etter ikm og den var positiv. Måtte ta tre til før jeg turte å tenke det var sant, for det var første måned jeg ikke hadde noen symptomer i det heletatt og jeg var nesten sikker på at det ikke gikk denne gangen heller etter 6pp. Men samboern min sa jo hele tiden at han var sikker på at det ville gå med en gang vi hadde flytta inn i det nye huset vår. Han car 100% sikker. Han sa han bare viste det ville funke. Og jaggu satt den uka etter innflytting. Veldig rart egentlig
 
Etter 10 prøvemåneder tok jeg en test for å utelukke graviditet rett før utdrikningslaget MITT, og jammen var den positiv gitt. 6+4!
 
Etter å ha begynt å grine helt uten grunn, 3 ganger på to dager, begynte jeg å innse at noe ikke stemte :p Tok en test og den var positiv! :)
 
Når jeg fikk metallsmak i munnen :)
 
Når jeg fikk veldig vonde mensensmerter 5 dager før jeg egentlig skulle ha mensen og så vonde har de aldri vært før. :) tok test den dagen mensen egentlig skulle komme, men ikke hadde dukket opp så tok test som var positiv :) var akuratt 4+0 da :)
 
Fikk en "urolig" følelse i kroppen to dager før IKM, og lurte på om det kunne være noe. Hadde ellers ingen symptomer den måneden, jeg som hadde flust av dem alle månedene før. Testet positivt dagen etter IKM.
 
Tja, det var vel omkring den 15ende positive gtesten at det begynte å gå opp for meg :p
 
Når ikke mensen kom, og hadde ømme pupper :p tok en test, og den lyste gravid :p var ikke planlagt!
 
Da jeg sto på badet med en positiv test 12 dager etter ikm :p men stolte ikke 100% på den der og da så måtte ta 2 tester til :p
 
Hadde en del små symptomer så jeg var usikker men tvang meg til en test.
 
Dagen etter befruktningen! Hadde en helt merkelig følelse og sterke EL-smerter. Men turte ikke å tro på det før positiv test 2 uker senere!
 
Med nr en hadde jeg en skikkelig godfølelse for at det hadde klaffet allerede rett etter eggløsning, den viste seg å stemme da jeg testet på ikm+2.

Nå har jeg akkurat funnet ut at jeg er gravid med nr to, det fant jeg ut etter at jeg hadde tidenes mest livaktige drøm der jeg fortalte sambo at han skulle bli far. Så da jeg sto opp tok jeg en test (dette var dagen før ikm), og den var positiv :D

Første gangen jeg kan huske å ha vært sanndrømt :p
 
Med nummer 1 da jeg var 5-6 dager over forventet mens. Huska ikke sist jeg hadde mensen, begynte bare å bli veldig lenge siden.
Med nummer to hadde jeg mistanke fra eggløsning. 90% sikker 3dpo
 
Da mensen ikke kom den dagen den skulle, så mistenkte jeg noe. Pluss at jeg to uker før hadde en liten blødning. Men mensen skulle komme på en onsdag, og vi ventet da til lørdag (bursdagen til samboeren) med å ta test. Så han fikk en hyggelig bursdagsgave når den viste gravid tidlig på morgenen :)
 
To uker etter El ca. Ømme pupper. Men mest påfallende at jeg så annerledes på kjøtt. Så dyr..ikke mat. Åsså mista jeg lysten på sjokolade. Så noe var nytt;-) tok sju tester. De var alle positive.. :)

Som en annen skrev over her, så klaffet det først for oss når vi flytta inn i det nye huset vårt, merkelig greie.
 
Tenkte tanken dagen før IKM, fikk negativ test, til ny test to dager etter IKM, den ble positiv :) Hadde da vært kvalm i nesten to uker!
 
Tok en test når jeg var ca. 5+3, men det gikk vell ikke ordentlig opp for meg før den første kontrollen rundt uke 9, kunne nesten ikke tro det var sant :p
 
Nr 1 var ikke planlagt, og jeg gikk på antibiotika pga infeksjon så trodde alle symptomer var pga antibiotikaen. Men symptomene fortsatte etter kuren og ble ikke bedre akkurat. Men gikk ei uke etter forventa mens før jeg testet.

Når 2 (som endte i MA) Jeg merket murringer allerede få dager etter el, og det har jeg aldri ellers. Men jeg tenkte at det er altfor tidlig å føle noe som helst. En uke etter EL dro vi til syden og jeg fikk helt syke sexdrømmer, da skjønte jeg at det var noe da det var akkurat sånn med nr 1 også. Og på flyet hjem ca 1-2 dager før forventet mens så strigråt jeg av filmen de sendte på flyet, Og ingen andre rundt meg felte en tåre. Jeg gråter omtrent kun i begravelser til vanlig, så veldig spesielt at jeg da gråt av en film. Tok en test dagen etter og den var knallpositiv.
 
Back
Topp