Huff da...kjip starr. Ipaden ødelagt da:/?Her startet vi dagen med å finne ut at jeg har tråkket på ipaden til mannen når jeg skulle bytte bleie på lille, kom ned og merket at han har satt seg på sjokolade og smørt utover sofaen.. Fin dag so far ><
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff da...kjip starr. Ipaden ødelagt da:/?Her startet vi dagen med å finne ut at jeg har tråkket på ipaden til mannen når jeg skulle bytte bleie på lille, kom ned og merket at han har satt seg på sjokolade og smørt utover sofaen.. Fin dag so far ><
Haha uff jaHehe kanskje han hater alt som har med bil og traktorer å gjøre![]()
Ikke santSnill han er som hjelper
Må ha en fin dag![]()
Man kan jo aldri viteHaha uff jadet hadde bok blitt litt tungt for faren ja :/
Ja han virker braIkke santflink mann jeg har som alltid stiller opp
Takk i like måte![]()
Den var tøff daVis vedlegget 172135Bestilte nettop denne til meg selv.
Du er jaggu effektiv når du går inn for det ja!Sånn der var kjøkkenet rent å pent, stuen støvsuget , gangen støvsuget, en load med klær snart tørket . Baggen pakket p handle liste skrevetda er det bare å vente på at kl skal bli nok.
Hekdigvis<3Jaetter mange bom så traff jeg omsider
![]()
![]()
Ja men det er ikke så ofte jeg går inn for det lenger hahaDu er jaggu effektiv når du går inn for det ja!
Bare ryddet kjøkkenet herog satt bolledeig til heving
Skulle jammen jeg å hattJa former ,løfter og holder inne![]()
Ja men det er ikke så ofte jeg går inn for det lenger haha
Bolle deig ville jeg å lage i dag men det klaffet dårlig gitt :/ får se om det passer bedre i morgen![]()
Åh nammeNei, men vi har nå stortsett hendene fulle med de små da
Tenker det blir halvparten skoleboller og skillingsboller
haha blir sånn. Tenk hva kroppene har gjennomgått daSkulle jammen jeg å hattkroppen ser litt mer ut som en bolledeig
![]()
Det var jo greit.Mini tar seg en liten lur før vi skal avgårde Daså fikk en liten pause i hodet å
![]()