Skravletråd

Hehe ja :) min tålte ikke flåtthalsbånd, fikk en voldsom hudinfeksjon og måtte gå på antibiotika i 2 mnd så er redd for å prøve dråper og.. Men vet det finnes en liten dings å ha rundt halsen som lager en lav klikkelyd som flåtten ikke liker eller noe ?! Må Google litt..
Ikke peiling! Vi har bare katter. Vil ikke ha bånd på de, tilfelle de skal sette seg fast! Stakkar voffsen :( skjønner du er skeptisk da! Hvordan hund? :)

Åååh, Jungelboken kommer på kino :)
Den med ekte mennesker? Tror faktisk ikke jeg har sett hele tegna en gang :o kommer Disney med alle filmene sine med ordentlige mennesker? (Som det finnes ikke ordentlige mennesker?!)

Den med ekte mennesker? Tror faktisk ikke jeg har sett hele tegna en gang :o kommer Disney med alle filmene sine med ordentlige mennesker? (Som det finnes ikke ordentlige mennesker?!)
Hva?? Hvordan kan man ikke ha sett hele Jungelboken? Den er jo kjempestilig

Ikke peiling! Vi har bare katter. Vil ikke ha bånd på de, tilfelle de skal sette seg fast! Stakkar voffsen :( skjønner du er skeptisk da! Hvordan hund? :)
Bedlington terrier :)

Uff nei ikke særlig om de hadde satt seg fast :/

Hva?? Hvordan kan man ikke ha sett hele Jungelboken? Den er jo kjempestilig
Jeg var 19 når jeg så hele løvenes konge. Kom bare dit mufasa døde :p må nok ta opp disneytitting. Har sett skjønnheten og udyret bare en gang... Flaut!

Jeg var 19 når jeg så hele løvenes konge. Kom bare dit mufasa døde :p må nok ta opp disneytitting. Har sett skjønnheten og udyret bare en gang... Flaut!
Ah ok :P

Er vokst opp med Disney - har sett de fleste et par hundre ganger ;)

Ah ok :p

Er vokst opp med Disney - har sett de fleste et par hundre ganger ;)
Jeg er vokst opp med Grease, den har jeg sett noen hundre ganger :p Jeg vil gjerne samle på meg alle disneyfilmene til K. De er jo veldig koselig! Åh, jeg fikk lyst til å se Mulan!

Back
Topp