VeldigDet er typisk det![]()
Prøvde å vekke ham når jeg fikk ut av rommet, men var ikke råd. Jaja
Sitter i sofaen med katt på fanget og ser x-men
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
VeldigDet er typisk det![]()
Kommer fra meg iallefallFikk satt meg ned til slutt
Så spørs det om det kommet bilder da![]()
Grei kveld det å daVeldig
Prøvde å vekke ham når jeg fikk ut av rommet, men var ikke råd. Jaja
Sitter i sofaen med katt på fanget og ser x-men
SpentKommer fra meg iallefall![]()
Jada, funker fint for en fredag detGrei kveld det å da![]()
Håper han våkner snart daJada, funker fint for en fredag det![]()
Venter likevel på at han skal våkne for å se en serie eller senkveld ^^
Er den bra? Hva går den ut på? Har sett den på viaplay(?) og tenkt at den får jeg finne ut mer omNå serieoutsiders <3
I feel your pain, sister! Fysjamej!![]()
Usj, ja det er sesong for det...
Hehe ja de var detMmmmmmmmmmm!!de var gode de!
Ja, fy!!! Jeg måtte hoppe litt i noen minutter og manne meg opp før jeg tok de på katteneFy søren de er så sinnssykt ekle!
Åååååh <3 ho gjør aldri det her lenger. Litt trist egentlig!Søta mi sover i fanget![]()
Den er knallbraEr den bra? Hva går den ut på? Har sett den på viaplay(?) og tenkt at den får jeg finne ut mer omog det har blitt med tanken
![]()
Hehe! Får du de ut hele? Jeg har kjøpt en ny flåttfjerner nå, skal teste etterpå eller i morgen, er madrass for frøkna akkurat nå! Syns det har vært vanskelig å få ut hele hodet bare med fingrene i alle fall :/Ja, fy!!! Jeg måtte hoppe litt i noen minutter og manne meg opp før jeg tok de på kattene![]()
Åååååh <3 ho gjør aldri det her lenger. Litt trist egentlig!
Da skal jeg se den! Ser the oc for fjerde gang nå.. Kan være greit med noe nyttDen er knallbradet er ett fjellfolk.men folkene i byen vill ha de bort for å drive gruve arbeid. Så er det masse drama hos fjellfolket
anbefaler den virkelig
ser den på Viaplay ja
![]()
Her og, ytterst sjelden :/Åååååh <3 ho gjør aldri det her lenger. Litt trist egentlig!
ER DU GÆÆRN? Tar ikke i de greiene med henda, fyttirakkern! Ja, jeg får ut hele! Har en flåttlasso! Kanskje er en sånn du har kjøpt?Hehe! Får du de ut hele? Jeg har kjøpt en ny flåttfjerner nå, skal teste etterpå eller i morgen, er madrass for frøkna akkurat nå! Syns det har vært vanskelig å få ut hele hodet bare med fingrene i alle fall :/
Hehe da kan det være greit med noe nytt jaDa skal jeg se den! Ser the oc for fjerde gang nå.. Kan være greit med noe nytt![]()