Skravletråd

Er den bra? Hva går den ut på? Har sett den på viaplay(?) og tenkt at den får jeg finne ut mer om :p og det har blitt med tanken ;)
Den er knallbra :D det er ett fjellfolk.men folkene i byen vill ha de bort for å drive gruve arbeid. Så er det masse drama hos fjellfolket :) anbefaler den virkelig :D ser den på Viaplay ja :D

Ja, fy!!! Jeg måtte hoppe litt i noen minutter og manne meg opp før jeg tok de på kattene :p
Hehe! Får du de ut hele? Jeg har kjøpt en ny flåttfjerner nå, skal teste etterpå eller i morgen, er madrass for frøkna akkurat nå! Syns det har vært vanskelig å få ut hele hodet bare med fingrene i alle fall :/

Åååååh <3 ho gjør aldri det her lenger. Litt trist egentlig!

Sover ofte på meg på kvelden fortsatt :P det er jo koselig da :) selv om jeg synes hun kan begynne å legge seg kl 7 i egen seng snart :P

Den er knallbra :D det er ett fjellfolk.men folkene i byen vill ha de bort for å drive gruve arbeid. Så er det masse drama hos fjellfolket :) anbefaler den virkelig :D ser den på Viaplay ja :D
Da skal jeg se den! Ser the oc for fjerde gang nå.. Kan være greit med noe nytt :p

Hehe! Får du de ut hele? Jeg har kjøpt en ny flåttfjerner nå, skal teste etterpå eller i morgen, er madrass for frøkna akkurat nå! Syns det har vært vanskelig å få ut hele hodet bare med fingrene i alle fall :/
ER DU GÆÆRN? Tar ikke i de greiene med henda, fyttirakkern! Ja, jeg får ut hele! Har en flåttlasso! Kanskje er en sånn du har kjøpt?

Back
Topp