Pakke! Hehe
Hva kjøpte du nå? (Og sist?)
Sist var det kroker til vogn, litt klær å litt leker.. Nå var det to forlengede til trappegrind , litt klær å en traktorhVA BESTtilte du?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pakke! Hehe
Hva kjøpte du nå? (Og sist?)
Sist var det kroker til vogn, litt klær å litt leker.. Nå var det to forlengede til trappegrind , litt klær å en traktorhVA BESTtilte du?![]()
Vet eikke helt.Vanskelig syns jeg. Ingeborg er nå , spent på huMange flinke, men Marius var nå utrolig flink nå iallfall!!! Men liker mange av de, tessa, Ingeborg (?), Nora iallfalldu da?
Ikke hennes beste dessverre, men hun er vanligvis utrolig godVet eikke helt.Vanskelig syns jeg. Ingeborg er nå , spent på hu
Usj, ja det er sesong for det...Fant akkurat flått på hunden![]()
Fysj!!
I feel your pain, sister! Fysjamej!Fant akkurat flått på hunden![]()
Fysj!!
Mmmmmmmmmmm!!Husker vi kjøpte noen trekanter med vaniljeis og jordbærsyltetøy med tyggiskule nederst da jeg var liten![]()
Tror kanskje vi har det og... HmmmJeg skal poppe popcornfor det fikk jeg sinnsykt lyst på
det å kakao
![]()
hun er det..spent på norah nå.Ikke hennes beste dessverre, men hun er vanligvis utrolig god![]()
oohhh Nice....jeg er kvalm!! alt for mye smågodtJeg skal poppe popcornfor det fikk jeg sinnsykt lyst på
det å kakao
![]()
Forresten, liker Marta og Ola oghun er det..spent på norah nå.
syns Victoria er litt kjedelig
Fikk satt meg ned til sluttKjekk konkurannse på skjult totoro!![]()
NammeTror kanskje vi har det og... Hmmm
Og så har vi Stratos![]()
Uff det er farlig det :/oohhh Nice....jeg er kvalm!! alt for mye smågodt
Har akkurat lagt plutten, mannen sovnet han ogNammeen stor skål her med meg nå
![]()
Det er typisk detHar akkurat lagt plutten, mannen sovnet han og![]()
Marta er skjønn.Forresten, liker Marta og Ola oghehe. Ja Viktoria er litt kjedelig dessverre. Veldig sceneskrekk.
ja gikk unna gittUff det er farlig det :/