Skravletråd Lag Blåbær

Oida!! Men er det nok å skrive opp på veietråden eller skal du ha det på pm også?
 
Det var stort frafall ja

Det holder for den enkelte å skrive det i tråden, jeg skal ha PM fra laglederene, men om ingen påtar seg å være lagleder for oss så tar jeg den jobben (og da sender jeg ikke på pm til meg selv men legger det rett i regnearket mitt, selvsagt) Det gjorde jeg for i dag i alle fall, og det er greit om ingen andre har lyst å gjøre det da. (Fristen er uansett å registrere inne 19, vårt lag skal selvsagt ikke ha fordel av at jeg ikke sender pm til meg selv)

(Jeg kan dog fort finne på å ryke ut ganske tidlig, men med disse rollene må jeg jo bare følge med dere og heie da)
 
Takk forresten! Jeg føler meg litt for grønn for å være lagleder..
Samme her. Aldri deltatt på slankekrigen før, og jeg er redd jeg ikke ville klart å følge opp:-/
 
Ikke tenke slik. Skal bli med til slutten vi! ;)
Mente mer ansvaret ved å være lagleder;-) skal kjempe som en helt for å gå ned MANGE kilo;-)
 
Jeg skulle egentlig ønske noen andre tok rollen som krigleder, men siden ingen ander gjorde det gjorde jeg. Det er et ansvar å følge opp ja, særlig etter at en selv er ute av det, noe jeg fort kan komme til. Også har ikke jeg tenkt å fortsette med det mange kriger fremover, for jeg er meget mulig ikke med så mange kriger fremover. Dette er en test for å se som jeg takler det, jeg ble litt tullete i hodet sist krig. Og reelt sett skal jeg jo ikke ned så mye heller da. Men trenger forkuset for bedre vaner. (sist brøyt jeg da jeg ble gravid)
 
Jeg skulle egentlig ønske noen andre tok rollen som krigleder, men siden ingen ander gjorde det gjorde jeg. Det er et ansvar å følge opp ja, særlig etter at en selv er ute av det, noe jeg fort kan komme til. Også har ikke jeg tenkt å fortsette med det mange kriger fremover, for jeg er meget mulig ikke med så mange kriger fremover. Dette er en test for å se som jeg takler det, jeg ble litt tullete i hodet sist krig. Og reelt sett skal jeg jo ikke ned så mye heller da. Men trenger forkuset for bedre vaner. (sist brøyt jeg da jeg ble gravid)
Syns du er kjempetøff som tok på deg den jobben!:)
 
Vi er på et vis det dårligste laget så langt. Vi mistet tre, av totalt fire som røyk ut pga ikke levert vekt (innen fristen)
Så kjedelig å miste 3 stykker.. Men hvorfor er det negativt for oss som er igjen? Skjønner ikke helt opplegget her ennå tror jeg. For det er lagets sammenlagte prosent som teller? Og da har ikke antall deltagere noe å si? (Vil bare forstå opplegget :) ) Eller har det noe å si for utfordringene kanskje?
 
Neida, det er ikke negativt for oss, altså det regnes jo pr deltager så vi straffes ikke sånn, men det er jo kjipt å miste deltagere da,
 
Neida, det er ikke negativt for oss, altså det regnes jo pr deltager så vi straffes ikke sånn, men det er jo kjipt å miste deltagere da,
Ja det er selvfølgelig kjedelig..
 
Jeg skulle egentlig ønske noen andre tok rollen som krigleder, men siden ingen ander gjorde det gjorde jeg. Det er et ansvar å følge opp ja, særlig etter at en selv er ute av det, noe jeg fort kan komme til. Også har ikke jeg tenkt å fortsette med det mange kriger fremover, for jeg er meget mulig ikke med så mange kriger fremover. Dette er en test for å se som jeg takler det, jeg ble litt tullete i hodet sist krig. Og reelt sett skal jeg jo ikke ned så mye heller da. Men trenger forkuset for bedre vaner. (sist brøyt jeg da jeg ble gravid)
Så flott at du tar på deg disse rollene, jeg er helt imponert!:eek:
Siden jeg er helt fersk her, utrolig distré, og tidvis altfor opptatt så ville ikke jeg påta meg noe sånt nå, så for meg at jeg hadde kjørt hele krigen i grøfta da:p
Gleder meg til å komme igang, har startet sånn smått idag med å gå en god tur, og kjøpe masse frukt istedet for masse godteri :p
 
Siden dere snakker om meg bak min rygg: jeg krangler ikke om reglene, jeg spurte bare om visse sukkerfrie ting også var snop, siden vi tross alt kan drikke sukkerfri brus, og tygge tyggis. Det er like frivillig å være med på en slik diskusjon, som det er å være med på slankekrigen. Å si at jeg ikke er klar for å bli med fordi jeg ikke er enig, er deres persepsjon om virkeligheten, og ingenting jeg stiller meg bak.

Utrolig naivt å tro at jeg ikke kom til å lese det dere skriver. Jeg har til og med sagt at jeg skal følge reglene, selv om jeg ikke må. Jeg sa også at jeg gjerne kunne diskutere det videre. At det derfor taes opp i en annen tråd der dere tror jeg ikke kommer til å få det meg, er bare feigt.

Get over it
 
Siden dere snakker om meg bak min rygg: jeg krangler ikke om reglene, jeg spurte bare om visse sukkerfrie ting også var snop, siden vi tross alt kan drikke sukkerfri brus, og tygge tyggis. Det er like frivillig å være med på en slik diskusjon, som det er å være med på slankekrigen. Å si at jeg ikke er klar for å bli med fordi jeg ikke er enig, er deres persepsjon om virkeligheten, og ingenting jeg stiller meg bak.

Utrolig naivt å tro at jeg ikke kom til å lese det dere skriver. Jeg har til og med sagt at jeg skal følge reglene, selv om jeg ikke må. Jeg sa også at jeg gjerne kunne diskutere det videre. At det derfor taes opp i en annen tråd der dere tror jeg ikke kommer til å få det meg, er bare feigt.

Get over it
For det første, siden du kan lese dette, det er ingen her som har baksnakket deg. Jeg spurte hvor noe ble kverulert. Fikk til svar at det var i regel-tråden, så jeg leste alt der.
Det står også at du kverulerte på hva som er snop, noe du gjorde. Du spurte, og når du fikk svaret la du frem mange svar på hva du mente i forhold til sukker- og fettinhold, og gjentok at du ikke kunne skjønne logikken. Ergo kverulering. Om det kun var et spørsmål hadde du gitt deg når du fikk svaret. Så det handler ikke om hvorvidt du var uenig eller ikke, men om at du tok det videre enda reglene var klare.

I tillegg må jeg si, tror ikke dette ble nevnt her av den grunn at du ikke skulle få det med deg. Alle vet at forumet er åpent.
 
For det første, siden du kan lese dette, det er ingen her som har baksnakket deg. Jeg spurte hvor noe ble kverulert. Fikk til svar at det var i regel-tråden, så jeg leste alt der.
Det står også at du kverulerte på hva som er snop, noe du gjorde. Du spurte, og når du fikk svaret la du frem mange svar på hva du mente i forhold til sukker- og fettinhold, og gjentok at du ikke kunne skjønne logikken. Ergo kverulering. Om det kun var et spørsmål hadde du gitt deg når du fikk svaret. Så det handler ikke om hvorvidt du var uenig eller ikke, men om at du tok det videre enda reglene var klare.

I tillegg må jeg si, tror ikke dette ble nevnt her av den grunn at du ikke skulle få det med deg. Alle vet at forumet er åpent.
Kverulere og diskutere er to vidt forskjellige ting, derfor reagerer jeg på dette. ("
Kverulering er kun krangling for kranglingens skyld, uten noe annet mål. Diskutering er å kommunisere eller evt provosere for å forsvare eller korrigere meninger som en kan redegjøre for hva er når som helst. Kverulanten er overfladisk uten meninger og benekter alt uten noen som helst begrunnelse. ")

Jeg fikk en pm om at det ble snakket om meg her inne, og hadde aldri gått inn dersom jeg ikke visste det, og hadde derfor heller aldri kunnet forsvare meg.

Jeg kommer ikke til å skrive noe mer om dette. Jeg har sagt det jeg ville si, og det kommer ikke noe mer godt ut av å dra dette lengre.
 
Vi er på et vis det dårligste laget så langt. Vi mistet tre, av totalt fire som røyk ut pga ikke levert vekt (innen fristen)
Å crappy. Da må vi jobbe dobbelt så hardt å vinne
 
Å crappy. Da må vi jobbe dobbelt så hardt å vinne
Neida, det er prosentvis og pr deltaker, så det må vi ikke, men likevel mistet vi jo deltakere som potensielt kunne vært viktige
 
Ang diskusjon og kverulering vil jeg si, vi snakker ikke bak ryggen på noen, dette er åpent og "tips på pm" om at jeg som uerfaren krigleder synes slike diskusjoner er vanskelige er.... Under min verdighet å kommentere mer på. La oss legge det bak oss og fokusere på krigen
 
Hvordan går det med slankingen da dere? Jeg hadde tenkt å gå en lang tur i det fine været, men sovnet på sofaen i stedet..
 
Ang diskusjon og kverulering vil jeg si, vi snakker ikke bak ryggen på noen, dette er åpent og "tips på pm" om at jeg som uerfaren krigleder synes slike diskusjoner er vanskelige er.... Under min verdighet å kommentere mer på. La oss legge det bak oss og fokusere på krigen
Enig.
 
Back
Topp