Skravletråd Lag Blåbær

Det går ikke superbra akkurat. Har mista piffen litt, har ikke gått opp, men ikke ned heller. Kjenner jeg holder på vann så bøtter innpå med grønn te i dag og håper på det beste.

Med deg da Sara, og dere andre?
Tror det er min tur å ryke i morra, men det er fortjent i såfall.
 
Går opp og går ned og går opp igjen. Spiser dritt, trener ikke, har ikke tid til noe, ungen sover jo bare når jeg går tur. Så jeg går mye tur, men jeg har ikke kondis til å gå så fort at det teller som trening når jeg skal gå så lenge flere ganger om dagen for at hun skal sove. Når kvelden kommet har jeg slett ikke overskudd til noe Challenge, og har mer enn nok med samvittigheten for at jeg skulle pumpe til neo disse to siste ukene til hun ble et halvt år også men når jeg først begynte å trappe ned så gidder jeg ikke (og for søren, jeg pleier pumpe mens hun sover etter trilleturen. Hun sover jo ikke nå nei. Så jeg ammer da) og livet føles ganske BLÆ akkurat nå
 
Går opp og går ned og går opp igjen. Spiser dritt, trener ikke, har ikke tid til noe, ungen sover jo bare når jeg går tur. Så jeg går mye tur, men jeg har ikke kondis til å gå så fort at det teller som trening når jeg skal gå så lenge flere ganger om dagen for at hun skal sove. Når kvelden kommet har jeg slett ikke overskudd til noe Challenge, og har mer enn nok med samvittigheten for at jeg skulle pumpe til neo disse to siste ukene til hun ble et halvt år også men når jeg først begynte å trappe ned så gidder jeg ikke (og for søren, jeg pleier pumpe mens hun sover etter trilleturen. Hun sover jo ikke nå nei. Så jeg ammer da) og livet føles ganske BLÆ akkurat nå
Skjønner godt at det er en vanskelig periode for deg akkurat nå. Er så mye stress rundt det at man skal amme masse. Ikke pump hvis du blir sliten av det. Det er så mye viktigere at du har energi til å være en god mamma enn den morsmelka. Jeg delammet hele tiden (pumping, amming, flasker), og sluttet helt når han var 6 mnd. For et styr. Neste gang blir det enten eller.
 
Amme er ikke noe problem. Det var ikke pumpinga til neo heller før, men nå et den et stress-moment så jeg dropper det antakelig rett og slett snart. De har andre givere der og jeg er ferdig.
 
Da misforstod jeg. Men gi deg hvis du føler for det
 
Ja, jeg gir meg trolig. Det er jo et overskuddsprosjekt å pumpe til neonatal. Men dog, jeg har visst bare 5 glass igjen, så jeg klarer sikkert fylle resten (1-2 pr dag jeg pumper) så.. vi får se.

Snuppa er fullamma enn så lenge, men grøten står i skapet og venter.

Det er hennes manglende evne til å sove etter trilletur som utmatter meg, hun våkner når vi kommer hjem de fleste turene. Kombinert med tiiiiiiiidlig morgen (5.40 i dag, familien våkner egentlig 7....) er veien litt for kort oppi godteskapet når jeg har et par sekunder...
 
Grattis forresten Sara! :)
 
Åh dette leste jeg faktisk her om dagen, men visste jo ikke det var deg! :)
Så utrolig flink du har vært! Du ser helt fantastisk ut!!! :)
Tusen Takk :) <3
 
Vekta i morges stygg, men vet det skyldes potetgull lørdag kveld med tilhørende oppsamlet vann i kroppen

God søndag 14460 skritt så langt i dag, to passer lange turer. Knebøy når jeg er på do, hvilket er en vane jeg hadde for et par år siden, da klarte jeg mange flere enn jeg gjør nå så det planlegger jeg å gjøre til en vane igjen. Masse salat til middagen. Men ikke snopefri og ikke vesentlig trening
 
Jaja opp 600 gram i helga! Har EL da, og går alltid litt opp da. Men nå må jeg jaggu meg skjerpe meg litt!! Rett under 5 uker til jeg skal på ferie, og jeg SKAL ned minst 4 kg til da!!
 
Uff, denne uka blir det dårlig på utfordringen! Mye sykdom hjemme, og lite søvn. Så jeg har nok med alt annet som må gjøres. Pluss en litt travel uke på jobb.

Hvordan går det med dere?
 
Var et par hundre skritt fra 15k en dag, den skal jeg klare. Husarbeidet har jeg tatt, knebøy glemmer jeg stadig men prøver å komme i vanen. Uteaktivitet blir i dag, middagen får jeg se om jeg får laget en dag, det er mannen som oftest ordner mens jeg tar meg av babyen, men vi spiser mat fra grunnen i det minste. Mye salat til nå i sommer. Minimalt med trening og ikke nok vann og ikke snopefri
 
Var sikker på å ryke i dag. Hadde tidenes utskeielse i går. Biffmiddag med masse salte poteter og saus, øl til maten og sjokoladekake til dessert. Likevel ned 0,2. Det er jeg fornøyd med :) Hvordan har det gått med dere?
 
Ned jeg ogdå

Trolig takket være en helt alternativ st hans. Ikke noe potetgull eller snop. Grilling hos min bror. Hjem og legge unger. Så hals. Sovne på sofaen.

Skal definitivt håpe på en mer tradisjonell markering neste år.

Men det hjalp på vekta da. Skal oppdatere vekttråd nå.
 
-1,1 kg denne uka! Kjempefornøyd med det! :)
Men har spist liiiite og jogga masse. 12 km bare i går, og kjenner det i knærne i dag, så i dag blir det pause og feiring av vurderingsboka til eldstemann :)
 
Opp 1,3 kg her:-/ Var I Danmark I går, spiste masse salt mat, og I tillegg har jeg EL :-/ om vi taper ryker nok jeg I dag!
 
Nei! Denne uka har jeg til og med gjort masse Challenge, men så skulle jeg oppdatere. Lagret ikke. Gikk i bursdag. Hjemme nå. Fem min for sent!!!
 
Back
Topp