Skravletråd Lag Blåbær

Kan du lage en sticky post om hva det innebærer? Skal man regne ut noe eller er det bare å samle inn resultater?

Jeg får nok ikke tid til det tror jeg :/ men kanskje legge ut hva slags arbeid det innebærer?

Står i den festa tråden som heite regler for slankekrigen :) "Lagleder skal sende resultatet for sitt lag til Krigleder innen fredag kl. 21. Resultatet skal inneholde:

-lagets samlede vekt uken før
-samlet vekt denne uken
-prosentvis nedgang for laget totalt
-hvem som har gått ned mest i %
-hvem på laget som har gått minst ned i %
- og evt. hvem som ikke har levert vekt på laget før fristen kl. 19.00


Krigleder vil da publisere resultatet så raskt som mulig etter kl. 21 og senest innen kl. 23.00."

Krigleder lager og publiserer resultatet i forum. Eks. Se et tidligere resultat. Eks Uke 1 forje krig :)
 
Jeg er snart 28 år, er med på slankekrigen her for første gang. Jeg bor i nord-norge sammen med samboeren min, min seks år gamle sønn og en hund. Jeg har 20 kg for mye etter svangerskap og røykeslutt, som jeg gjerne vil bli kvitt. Spørs om jeg blir kvitt alt i denne runden fordi vi har akkurat begynt å prøve på nr 2. Men hvert kilo mindre er jo bedre for helsa så, jeg skal stå på!
Mitt største problem er sjokolade! Helt sykt hekta, det ble mye verre når jeg slutta å røyke.

Gleder meg til å komme igang, men kan tenkes at jeg blir å trenge hjelp med å regne ut vektnedgang i kilo og prosent, for jeg er utrolig dårlig i matte :p
 
Hei hei!
Jeg er 33 år gammel, og sikkert bestemora i gruppa haha! :) Jeg har to gutter, en på 6 år og en som blir 1 år om noen uker, .og en dritdigg mann som jeg deler godteskåla med, men jeg får overlate den til han fra nå av ;)
Jeg gikk ned ca 20 kg etter at jeg fikk eldstemann, men de kom deisende på igjen (og litt ekstra) med nr 2. Bekkenløsning og en appetitt uten like er dårlig kombinasjon ;)

Jeg meldte meg inn i vektklubb 14. mars, og har gått ned 4 kg siden det, så nå er det "bare" 21 kg igjen! ;) Jeg har gitt meg til september til å nå det målet, men skal ikke klage om det går fortere altså! Og om det tar litt lenger tid er det også greit. Så lenge jeg når målet til slutt!

Jeg er iallefall klar som et egg til å gjøre mitt for at blåbæra skal vinne! Gleder meg! :)
 
Hei hei!
Jeg er 33 år gammel, og sikkert bestemora i gruppa haha! :) Jeg har to gutter, en på 6 år og en som blir 1 år om noen uker, .og en dritdigg mann som jeg deler godteskåla med, men jeg får overlate den til han fra nå av ;)
Jeg gikk ned ca 20 kg etter at jeg fikk eldstemann, men de kom deisende på igjen (og litt ekstra) med nr 2. Bekkenløsning og en appetitt uten like er dårlig kombinasjon ;)

Jeg meldte meg inn i vektklubb 14. mars, og har gått ned 4 kg siden det, så nå er det "bare" 21 kg igjen! ;) Jeg har gitt meg til september til å nå det målet, men skal ikke klage om det går fortere altså! Og om det tar litt lenger tid er det også greit. Så lenge jeg når målet til slutt!

Jeg er iallefall klar som et egg til å gjøre mitt for at blåbæra skal vinne! Gleder meg! :)
Neida er nå blitt 33 år. Rart hvor for det begynner å gå :)
 
Jeg har blitt korrigert av min mann...


Jeg er ikke 37. Det viser seg at jeg er 36 sier han...
Bedre å bli korrigert den veien da :p
 
Porsjonskontroll er nøkkelen for meg også tror jeg.. Har store problemer dersom en godteskål står foran meg, så jeg skal plukke ut litt og sette vekk skåla på lørdagen. Heller lage grove vafler, bananpannekaker eller noe rundstykker.. Hva trener dere? Her blir det hjemme og joggetur/intervaller.
Jeg kan ikke ha godis i hus. Ikke sjokoladepålegg en gang. Da forsvinner det!

Jeg er allerede i gang med slanking. Noen flere? Gått ned 7 kg siden jul :D Det jeg unner meg ofte er sukkerfri brus. Men det kan også gå noen bananlapper hvis jeg lager det til mini ;)

Jeg går lange trilleturer. Og litt hjemmetrening innimellom. Blir verre aktivitetsnivå når jeg begynner å jobbe igjen. Kontorjobb...
 
Jeg eier ikke selvdisiplin og lever i troen på at denne krigen blir å vekke konkurranseinstinktet mitt, så jeg oppnår noe! Bare idag har jeg spist nesten en hel stor melkesjokolade!:eek:
 
Jeg kan ikke ha godis i hus. Ikke sjokoladepålegg en gang. Da forsvinner det!

Jeg er allerede i gang med slanking. Noen flere? Gått ned 7 kg siden jul :D Det jeg unner meg ofte er sukkerfri brus. Men det kan også gå noen bananlapper hvis jeg lager det til mini ;)

Jeg går lange trilleturer. Og litt hjemmetrening innimellom. Blir verre aktivitetsnivå når jeg begynner å jobbe igjen. Kontorjobb...
Kan ha sjokolade i huset så lenge det ikke er åpna :)

Men har jeg åpna forsvinner alt.
 
Kan ha sjokolade i huset så lenge det ikke er åpna :)

Men har jeg åpna forsvinner alt.
Det er sånn jeg også er.

Mannen åpner alt. Og jeg spiser da. Men nå har han snopenekt i april. Så da åpner han ikke den posen i skapet... Og jeg får meg ikke til å gjøre det.

Men jeg spiser og drikker helt feil og går oppover for tiden, så full skjerping neste uke...
 
Det er sånn jeg også er.

Mannen åpner alt. Og jeg spiser da. Men nå har han snopenekt i april. Så da åpner han ikke den posen i skapet... Og jeg får meg ikke til å gjøre det.

Men jeg spiser og drikker helt feil og går oppover for tiden, så full skjerping neste uke...
Samme her unngår å spise og når jeg spiser er det feil type mat så nå blir det skjerpings. Gubben kan ikke hvite om sjokolade lageret da blir det borte. Men han skal bli med på denne mnd.

Eneste han hvet vi har er appelsins sjokoladen i skapet men den tørr han ikke å røre:) den er hellig
 
Jeg unngår ikke å spise. Jeg spiser.

Men drikker for mye oboy.
Og spiser for mye snop. Selve maten er grei nok og passe mengder hensyntatt amming og pumping, jeg må jo ha næring til det.
 
Men har vi lagleder?
Jeg har mer eller mindre meldt meg som krigleder om ingen andre gjør det, tror jeg.
 
Prøver men mat er som regel ikke så godt .... Men den siste to ukene har jeg forberedt meg. All brus og sjokolade er pakka vekk. Rutine med gå turer. Så har jeg begynt å være aktiv på stallen igjen.

Har begynt å spise vær 2 time. I små mengder. Da motivasjonen er litt nede. Og jeg for fryse skap over helgen så jeg skal begynne å bake brød igjen. Og knekkebrød oppskrifta er tilbake på kjøleskapet.

Joggeskoene er inngåtte :p så her skal man gå ned:)
 
Jeg går stort sett lang tur med lillesøster, så jeg får rørt på meg i alle fall
 
Jeg går stort sett lang tur med lillesøster, så jeg får rørt på meg i alle fall
Hadde det ikke vært for den lille hadde jeg ikke kommet ut men da hadde jeg hatt jobben. Der går jeg ned mellom 3 til 6 kg for vær skift men går gjerne opp 2 til 4 på fri:)
 
Back
Topp