Skravletråd Lag Blåbær

Neida, det er prosentvis og pr deltaker, så det må vi ikke, men likevel mistet vi jo deltakere som potensielt kunne vært viktige
Aldri vært med men jeg har lagt opp ruta for denne oppgaven. :) eneste største problemet er vann inntaket....

Så godt vann har vi ikke i sandefjord :) men skal nok få det til:)
 
Hvordan går det med slankingen da dere? Jeg hadde tenkt å gå en lang tur i det fine været, men sovnet på sofaen i stedet..
Joda jeg har lagt opp treningslista. Her blir det tidlige treningstider på morgenen. Da kvelden er så oppfylte fra før av. Vannet blir en utfordring. Men godterier er under sjakk.

Fått fryser så nå skal det bakes brød(fryses ned ) og knekkebrød.

Joggeskoene er gått inn:)
 
Her blir det lange turer i bra tempo med vogn (testa i går. Øker tempo litt i forhold til hva jeg pleier, så får jeg absolutt opp pulsen.)

Kan med fordel slenge inn noe styrke på lekematta til babyen, det blir jo gøyere når øvelser kommer med på utfordringer etterhvert, det pleier de
 
Dårlig.... Det er lørdag....
Jeg tenker vi begynner skikkelig i morgen jeg.. Eller på mandag ;)

Joda jeg har lagt opp treningslista. Her blir det tidlige treningstider på morgenen. Da kvelden er så oppfylte fra før av. Vannet blir en utfordring. Men godterier er under sjakk.

Fått fryser så nå skal det bakes brød(fryses ned ) og knekkebrød.

Joggeskoene er gått inn:)
Smart å bake brød da. Et supersunt brød eller helt vanlig?
 
Jeg tenker vi begynner skikkelig i morgen jeg.. Eller på mandag ;)


Smart å bake brød da. Et supersunt brød eller helt vanlig?
Full av energi og smaker godt. Uten gluten. Så det er ganske sunt :) samme med knekkebrødene.
 
Her blir det lange turer i bra tempo med vogn (testa i går. Øker tempo litt i forhold til hva jeg pleier, så får jeg absolutt opp pulsen.)

Kan med fordel slenge inn noe styrke på lekematta til babyen, det blir jo gøyere når øvelser kommer med på utfordringer etterhvert, det pleier de
Kjempe ide med baby gymmen:)
 
Jeg har komt skikkelig godt i gang med treninga! i går ble det tilsammen 2,5 timer trening! 30 min joggetur på morran, og 2 timer spinning på kvelden. Har spinningsykkel på loftet og mannen var ute, så hadde bare sitti i sofaen etter at gutta var i seng likevel. I kveld har jeg spist litt sjokolade, men sparer litt kcal til i morrakveld for da skal vi kose oss hjemme sammen. Ble 50 min på sykkelen i kveld også, ble avbrutt av en liten kar som hadde mareritt stakkars. Synd det ikke teller på ukesutfordringen men det er jo motivasjon til å fortsette!
 
Kjempe ide med baby gymmen:)
Det ligger jo ei diger gymmatte på stuegulvet. Den er mye større enn babyen trenger, og tykk også. Nettopp fordi jeg ligger også på gulvet der.

Den bør kunne utnyttes til trening mens hun sover. (bare at den første timen hun sover er turen vår, og jeg skal også ha tid til lunsj og pumping da)
 
Jeg har spist latterlig mye godteri idag, så jeg klarer meg uten i uka liksom :p Men skal i bursdag i morgen, så da blir det nok kake:rolleyes:
 
Av ren nysgjerrighet, vet dere om yoghurt og syltetøy regnes som snop? Eller sånn type byggrynslunsj i et lite beger? Hender jeg spiser sånt som mellommåltid, greit å vite om det er på nei-lista i forhold til utfordringen :)
 
Det ligger jo ei diger gymmatte på stuegulvet. Den er mye større enn babyen trenger, og tykk også. Nettopp fordi jeg ligger også på gulvet der.

Den bør kunne utnyttes til trening mens hun sover. (bare at den første timen hun sover er turen vår, og jeg skal også ha tid til lunsj og pumping da)
Smart å bruke det man har. Samme her. Har to matter så skulle få gjort det selv.
 
Jeg har spist latterlig mye godteri idag, så jeg klarer meg uten i uka liksom :p Men skal i bursdag i morgen, så da blir det nok kake:rolleyes:
Unna meg en liten sjokolade kake bit i går. Nå er det stramme tøyler.

Er full innstilt på å bli sunnere og gå ned i vekt. For jeg må komme meg ned.

Jobben krever at jeg må ned minst 4 kg for å få helseattest i orden til juli. Og jeg vil helst ha den bokstav før sommeren kommer. Slik at jeg har alt i orden når jeg går ut av mamma perm
 
Jeg har komt skikkelig godt i gang med treninga! i går ble det tilsammen 2,5 timer trening! 30 min joggetur på morran, og 2 timer spinning på kvelden. Har spinningsykkel på loftet og mannen var ute, så hadde bare sitti i sofaen etter at gutta var i seng likevel. I kveld har jeg spist litt sjokolade, men sparer litt kcal til i morrakveld for da skal vi kose oss hjemme sammen. Ble 50 min på sykkelen i kveld også, ble avbrutt av en liten kar som hadde mareritt stakkars. Synd det ikke teller på ukesutfordringen men det er jo motivasjon til å fortsette!
Viktig med motivasjon for alle:) godt jobba. Helgen har bestått av reising og besøk så fikk ikke mer trening enn trilleturer på asfalt:(
 
Av ren nysgjerrighet, vet dere om yoghurt og syltetøy regnes som snop? Eller sånn type byggrynslunsj i et lite beger? Hender jeg spiser sånt som mellommåltid, greit å vite om det er på nei-lista i forhold til utfordringen :)
Joghurt og bygggrynsgrøt er vel bare "ikke lurt å basere kostholdet på", men syltetøy går fort under "pålegg med sukker"-regelen.
 
Her går det greit! Lørdag i går da... Så det ble en stoor porsjon middag og litt godteri:bored: Blir nok litt idag også men har også planlagt 1mil gåtur med ei venninne. Motivasjon og liste over nei/ja- mat er hengt opp på kjøleskapet!:shy:
 
Unna meg litt smågodt I går (var på besøk), men spiste masse gulrøtter og druer I stedet for MASSE snop;-) trilla tur på 7 km, og forbrant 850 kalorier på det, så fornøyd med både fredagen og lørdagen denne helja - pleier ikke å holde meg såpass stramt I skinnet:p
 
Dere er flinke hvis dere klarer å holde dere unna godis da! Jeg er sånn at jo mer "forbudt" det er jo mer vil jeg ha det og plutselig går jeg på en stor smell. Så jeg tar gjerne en kjeks eller sånn cereal bar med sjokolade til mellommåltidet, og fører det i kaloriregnskapet for dagen. Men potetgull og sånt kan og må jeg holde meg unna! Legger på meg bare av å snuse på posen
 
Klarer nok ikke holde meg unna snop helt, men spiste ikke på trilletur slik jeg pleier. Jeg gikk så fort, og tidvis småjogget bittelitt, at jeg ikke hadde tid til å tenke på posen som ligger i den kopp/flaskeholderen....

50 minutter aktivitet med økt puls og svette. Helt sliten jeg.

Og lillemor våkna like før vi kom hjem så i stedet for to timer i fred og ro med en dusj, pumping og muligens styrke på lekematta hennes, sitter jeg og ammer.

Men mannen tar henne sikkert en tur til da. Etter en sjekk av bleien, jeg tror hun jobber med å fylle den....

Vel, så langt i dag har jeg vært flink, men det er lenge igjen.
 
Så flinke dere har vært i helgen! Jeg gikk en tur fredagskveld, 45 min rask gange, men igår fikk jeg ikke trent i det hele tatt, satt inne hele dagen med syk gutt. Samboeren tok dagens tur med hunden, jeg tok kveldsluften, men det teller ikke. Så spiste vi taco, smågodt, og jeg drakk cola :rolleyes:
Jeg blir også litt besatt av tanken på noe som ikke er lov :p Men håpte konkurranseinstinktet skulle slå til, fordi jeg har til vanlig ikke klart en eneste dag uten sjokolade:(
 
Back
Topp