Satse på at været blir fint da. Litt skiftende se siste dagene :/Håpe dt
Yes![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Satse på at været blir fint da. Litt skiftende se siste dagene :/Håpe dt
Yes![]()
Oki /0Er bare nå i uke 15![]()
Eehh, trooor jeg skjønner hva du mener.. ?Mhm men det var mest på kvelden. Så han gikk Paracet før han la segvar ikke-røykere mye de tre dagene men det var ble tiden litt.
Tror nok detAha OKlitt spennende da
får håpe det går
![]()
Hehe, går mye i top gear hos dere og?Hehe, her tipper jeg det blir pappa, top gear eller bmw![]()
Ja mams nevnte det. Håpe vi får finvær. Ellers er dagene fullbooket uansett så har ikke så mye å si . Men såklart det er et plussSatse på at været blir fint da. Litt skiftende se siste dagene :/
ÅåjaHehe, går mye i top gear hos dere og?
Blir aktiv ferie på dere igjen?Ja mams nevnte det. Håpe vi får finvær. Ellers er dagene fullbooket uansett så har ikke så mye å si . Men såklart det er et pluss![]()
Ja, og de gråter jo sjeldent lenge! Det er bare det intense skriket som kommer! Ho roa seg fort forrige gang, og var bare ekstra trøtt. Ikke skikkelig feber eller sånn. Håper det går like smidig nåIkke noe kjekt for oss nei :/ men det er verre for oss enn for demgikk fortere over etter stikket denne gang enn sist
![]()
Haha! Hadde vært veldig morsomt med top gear som første ord!Hehe, her tipper jeg det blir pappa, top gear eller bmw![]()
ååå stakar litenStakars lille fikk feber denne gangen åså ble ikke all verdens ned søvn i natt igjen . Han har sovet så urolig stakars
uff
GratulererØnsker dere alle ellers en god morgen - har en her som er 5 mnd i dag %D
usj stakarFrøkna har blitt snufsen og sovet dårlig;(
Høres kjent ut. Og så har vi noen av de turene på DVD ^^Ååjahender at bbc har top gear maraton i helgene og da kan det stå på i timesvis
selv om han har sett episodene før
![]()
Sist så var feberen der på kveldeneEehh, trooor jeg skjønner hva du mener.. ?![]()
![]()
Har du vunnet noe siden sist da?Tror nok det![]()
Da gjør det nok detJa, og de gråter jo sjeldent lenge! Det er bare det intense skriket som kommer! Ho roa seg fort forrige gang, og var bare ekstra trøtt. Ikke skikkelig feber eller sånn. Håper det går like smidig nå![]()
Jaååå stakar liten![]()
Brokkoli som er sååå godt! Er så dumt at han er så kresen.. Blir bare så jeg koker opp noe grønt ved siden av middagen til meg selv. Kjedelig i lengden :/heheh...artig...
Min liker ikke brokkoli og blomkål.
Jeg og ungene elsker blomkålmos for eks. Så da spiser han alltid noe annet![]()
Det er jo litt morsomt, så det går braHaha! Hadde vært veldig morsomt med top gear som første ord!
Hadde det bare vært det som var poppis her, det hadde jo jeg syns vært interessant![]()