Kanskje vi får prøve her ogsåikke sant, hihi.. ikke prøvd det før selv heller![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje vi får prøve her ogsåikke sant, hihi.. ikke prøvd det før selv heller![]()
Nei har ikke det, men vurderer. Litt dyrt, men er 40%.
Så vet ikke om jeg vil bruke de pengene nå liksom, kan ikke bruke det enda på en stund...ville vært 1års gaven fra oss i såfall for eks.
Sovet godt?God morgen
Gratiss![]()
Huff da, forkjølelse p på vei?Frøkna har blitt snufsen og sovet dårlig;(
Haha, helt i sin egen verden han daNei, ingen mancave her i gården! Bor i en liten leilighet, så har liksom bare stua. Pleier å se på netflix eller sånn på dataen med headset. Eller reise bort om det er på dagtid. Går ikke å få kontakt med han under en kamp allikevel![]()
Ikke noe krise daNeida, men må fikse før jeg glemmer det helt
Åhhh jaaa den er fantastisk god![]()
Sovet godt?![]()
Huff da, forkjølelse p på vei?
Lurer på om vi skal prøve bittelitt grøt etterpå :OTakker og bukkerskal feires med litt frukt etterpå
![]()
Ja. det hadde detIkke noe krise damen purre er en av de få grønnsakene han liker
så hadde vært kjekt å laga en sånn form
![]()
UffdaFrøkna har blitt snufsen og sovet dårlig;(
Da blir det nok et bytte, jeg og mini med Barne-TV og han med dataHaha, helt i sin egen verden han dablir spennende å se hvordan det blir med en liten en som vil se barne-tv
![]()
Tusen takkUffdagod bedring til snuppa
![]()
God bedring til lillemor <3Frøkna har blitt snufsen og sovet dårlig;(
Gratulerer med 5 mndØnsker dere alle ellers en god morgen - har en her som er 5 mnd i dag %D
Tusen takkGod bedring til lillemor <3
Ikke noe kjekt neiStakkar litenfår håpe det går fort over! Så leit når de er syke.. Vår tur til vaksine i dag
![]()
Liker fisk jaJa. det hadde det
Liker han fisk?
Hvilke andre grønnsaker liker han?
Hehe, lillesjefen bestemmerDa blir det nok et bytte, jeg og mini med Barne-TV og han med data![]()
Mhm men det var mest på kvelden. Så han gikk Paracet før han la segHuff, så lengegir du paracet?