Skravletråd

Ja, følger laget fra det han kommer fra (der går man på kamp når de er innenfor rekkevidde ^^), et engelsk lag så klart og litt annet nå og da.
Og mister mannen min i noen uker når det kommer ny football manager :P
Hahahaha, jeg kjenner meg så godt igjen! Han blir så sint når jeg sier det er gutteversjonen av The Sims ;)

Hahahaha, jeg kjenner meg så godt igjen! Han blir så sint når jeg sier det er gutteversjonen av The Sims ;)
Hehehe, det hadde nok ikke vært populært her heller :P

Men når det gjelder dataspill er nok jeg verst.. Har bare ikke hatt tid, og tviler få at jeg får det, til å sette meg ned :P

Stakars lille fikk feber denne gangen å :( så ble ikke all verdens ned søvn i natt igjen . Han har sovet så urolig stakars :( uff
Stakkar liten :( får håpe det går fort over! Så leit når de er syke.. Vår tur til vaksine i dag :(

Ønsker dere alle ellers en god morgen - har en her som er 5 mnd i dag %D

Hehehe, det hadde nok ikke vært populært her heller :P

Men når det gjelder dataspill er nok jeg verst.. Har bare ikke hatt tid, og tviler få at jeg får det, til å sette meg ned :P
Har ikke tålmodighet til sånt jeg.. Har nok ikke spilla siden Sims var superpoppis og nytt :p kjøpte meg Tomb rider når vi kjøpte ps4, men der skvatt jeg allerede i første scene så det ligger og støver ned. Jeg er liksom ikke tøffeste ungen i gata :p

Ja, og as we speak ble det byttet rett fra champions leauge-studio til FIFA ;) Haha! Har han ett favorittlag han følger?
Hehe, her er det heldigvis ikke så ille :P RBK og landslaget er det eneste som "må" sees på TV. Og det er helt greit for meg, jeg er også interessert i de :D takk og pris er han ikke så gira på utenlandsk fotball og tv/pc-spill ;)

Hehe, her er det heldigvis ikke så ille :P RBK og landslaget er det eneste som "må" sees på TV. Og det er helt greit for meg, jeg er også interessert i de :D takk og pris er han ikke så gira på utenlandsk fotball og tv/pc-spill ;)
Så heldig du er! Haha! Her er det lørdager det kan være fotball fra 13-21. Spurte han i går om han aldri blir lei, fikk til svar at det er en livsstil. Og der kan jeg nok si meg enig! Men hver sine interesser, han skjønner ikke at jeg gidder å strikke ;)

Så heldig du er! Haha! Her er det lørdager det kan være fotball fra 13-21. Spurte han i går om han aldri blir lei, fikk til svar at det er en livsstil. Og der kan jeg nok si meg enig! Men hver sine interesser, han skjønner ikke at jeg gidder å strikke ;)
Åå, da hadde jeg blitt møkklei :P er nok en livsstil ja ;) har han sin egen mancave eller må du også sitte å se?

Åå, da hadde jeg blitt møkklei :P er nok en livsstil ja ;) har han sin egen mancave eller må du også sitte å se?
Nei, ingen mancave her i gården! Bor i en liten leilighet, så har liksom bare stua. Pleier å se på netflix eller sånn på dataen med headset. Eller reise bort om det er på dagtid. Går ikke å få kontakt med han under en kamp allikevel ;)

Back
Topp