Sto at det var noe etter iOS-update. Har du iPhone?Kan jo være greit å opplyse at vi er flere - kanskje de tar tak i det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sto at det var noe etter iOS-update. Har du iPhone?Kan jo være greit å opplyse at vi er flere - kanskje de tar tak i det![]()
Hehe, morsomme de mannfolkaHan vil om jeg vil så joda, men tror han er glad om jeg hadde sagt stopp egentlig
Jeg ønsker ikke en tett til da...så vi får nå se...
Jada, jeg blir jo bare 29...Selv om jeg i utgangspunktet tenkte ferdig til 30år...men det trenger jo ikke bli sånn.Hehe, morsomme de mannfolka
Men du er jo fremdeles ung ^^ kan fint vente på en attpåklatt![]()
Nope, Samsung. Men nå skal det sies at mobilen min er litt treg..Sto at det var noe etter iOS-update. Har du iPhone?
Åh, får fnatt av trege mobiler! Dataen min begynner å bli treg, nesten som å ha ADSL igjen.. SnorkNope, Samsung. Men nå skal det sies at mobilen min er litt treg..
Haha, good ol days med plingende modem?Åh, får fnatt av trege mobiler! Dataen min begynner å bli treg, nesten som å ha ADSL igjen.. Snork
Haha, ja. Og innlogging på msnHaha, good ol days med plingende modem?
Slitsomt med treg data :/ gammel maskin?
MSN, icq og irc .. AjajajHaha, ja. Og innlogging på msn![]()
Njææ, njoo, Jaa.. Fem år vel, men ikke veldig godt tatt vare på, og full av forferdelige fotballspill![]()
Jeg savner msn! Det var toppers!MSN, icq og irc .. Ajajaj
Dere deler? 5 år er ikke så ille det i våre dager! Laptop ?
Her er det mye fotball på tv, har tilslutt bare hengt meg på ^^Jeg savner msn! Det var toppers!
Vi "deler".den er egentlig min, men jeg bruker den bare når det er fotball på TV
ja, laptop. En MacBook.
Huff jeg hater fotball.. Og er det ikke en kamp live, går det sikkert en i reprise! Eller så finnes jo FIFA! Yey! Vi har vært på kamp i London, og det var jo fett. Men det er litt mer med stemningen! (Og det at jeg vet vi alltid skal på en musikal..)Her er det mye fotball på tv, har tilslutt bare hengt meg på ^^
Men var ikke så langt til å spille - har dog flust av valg dersom det skulle faks meg inn.. ><
Hehe, ikke så ille å være i London nei,Huff jeg hater fotball.. Og er det ikke en kamp live, går det sikkert en i reprise! Eller så finnes jo FIFA! Yey! Vi har vært på kamp i London, og det var jo fett. Men det er litt mer med stemningen! (Og det at jeg vet vi alltid skal på en musikal..)
Det haster ikkeIkke her og nå, da jeg er oppe i senga. Kan ta bilde av den i morgen og legge ut( i bok)
NamJada sant nok.
Og ble Snickers![]()
Hehe får håpe han gjør detHar registrert denne i favoritter på PCen hans, se om han tar hintet![]()
Åånei, stakar liten <3 fremdeles feber? Håper han får sovet godt på dagen i dagStakars lille fikk feber denne gangen åså ble ikke all verdens ned søvn i natt igjen . Han har sovet så urolig stakars
uff
Ikke enda men får nok til kvelden. Holdt på i 3 dager sistÅånei, stakar liten <3 fremdeles feber? Håper han får sovet godt på dagen i dag![]()
Ja, følger laget fra det han kommer fra (der går man på kamp når de er innenfor rekkevidde ^^), et engelsk lag så klart og litt annet nå og da.Ja, og as we speak ble det byttet rett fra champions leauge-studio til FIFAHaha! Har han ett favorittlag han følger?