Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oh yums ^^Jada sant nok.
Og ble Snickers![]()
Har registrert denne i favoritter på PCen hans, se om han tar hintet
Klarer ikke la være.Oh yums ^^
Hehe, nei. Men de sier jo at småbarnsfasen er unntakstilstand?Klarer ikke la være.
Slank ja, men kan umulig ha godt ha opptil flere sjokolader hver dag![]()
Får aldri opp varsler jeg? Har sagt ja både i appen og på innstillinger, men kommer aldri noeAppen kræsjet på mobilen, fikk ikke opp varsler :/ kjedelig..
hehe ja. håpe det. Kan vare lenge daHehe, nei. Men de sier jo at småbarnsfasen er unntakstilstand?![]()
ahhhh kjiptAppen kræsjet på mobilen, fikk ikke opp varsler :/ kjedelig..
Ah? Så rart. De pleier vanligvis å dukke opp, men nå var mobilen stille i flere timer :OFår aldri opp varsler jeg? Har sagt ja både i appen og på innstillinger, men kommer aldri noe
Finnes det ett sånt også? Hjelpe meg for en jungelAh? Så rart. De pleier vanligvis å dukke opp, men nå var mobilen stille i flere timer :O
Kanskje ta der opp på det tekniske forumet?
Hehe, bare fortsette å få barn sånn at man kan spise sjokolade?hehe ja. håpe det. Kan vare lenge da![]()
Men tror nok challengen har gått fint uten meg :Oahhhh kjipt
hahah ikke sant.Hehe, bare fortsette å få barn sånn at man kan spise sjokolade?![]()
Det ser ut til at vi kommer i mål ja.Men tror nok challengen har gått fint uten meg :O
Får heller bidra litt i morgen![]()
Under generelt, informasjon og tilbakemeldingerFinnes det ett sånt også? Hjelpe meg for en jungelmen ja, jeg skal gå inn å se! Kanskje fler som har hatt samme problem
![]()
Var første tema, men ingen svarUnder generelt, informasjon og tilbakemeldinger![]()
Kanskje noen tips å hanke inn ^^
Ja, husker du har nevnt dethahah ikke sant.
Vil nok ha en til.
Kan jo være greit å opplyse at vi er flere - kanskje de tar tak i detVar første tema, men ingen svarmenmen, det får gååå!
Ja, husker du har nevnt detmannen enig da?