Skravletråd

Han vil om jeg vil så joda, men tror han er glad om jeg hadde sagt stopp egentlig:P

Jeg ønsker ikke en tett til da...så vi får nå se...
Hehe, morsomme de mannfolka :)

Men du er jo fremdeles ung ^^ kan fint vente på en attpåklatt :)

Haha, good ol days med plingende modem? :D

Slitsomt med treg data :/ gammel maskin?
Haha, ja. Og innlogging på msn ;)
Njææ, njoo, Jaa.. Fem år vel, men ikke veldig godt tatt vare på, og full av forferdelige fotballspill :p

Haha, ja. Og innlogging på msn ;)
Njææ, njoo, Jaa.. Fem år vel, men ikke veldig godt tatt vare på, og full av forferdelige fotballspill :p
MSN, icq og irc .. Ajajaj :P

Dere deler? 5 år er ikke så ille det i våre dager! Laptop ?

MSN, icq og irc .. Ajajaj :P

Dere deler? 5 år er ikke så ille det i våre dager! Laptop ?
Jeg savner msn! Det var toppers!
Vi "deler". ;) den er egentlig min, men jeg bruker den bare når det er fotball på TV :p ja, laptop. En MacBook.

Jeg savner msn! Det var toppers!
Vi "deler". ;) den er egentlig min, men jeg bruker den bare når det er fotball på TV :p ja, laptop. En MacBook.
Her er det mye fotball på tv, har tilslutt bare hengt meg på ^^

Men var ikke så langt til å spille - har dog flust av valg dersom det skulle faks meg inn.. ><

Her er det mye fotball på tv, har tilslutt bare hengt meg på ^^

Men var ikke så langt til å spille - har dog flust av valg dersom det skulle faks meg inn.. ><
Huff jeg hater fotball.. Og er det ikke en kamp live, går det sikkert en i reprise! Eller så finnes jo FIFA! Yey! Vi har vært på kamp i London, og det var jo fett. Men det er litt mer med stemningen! (Og det at jeg vet vi alltid skal på en musikal..)

Huff jeg hater fotball.. Og er det ikke en kamp live, går det sikkert en i reprise! Eller så finnes jo FIFA! Yey! Vi har vært på kamp i London, og det var jo fett. Men det er litt mer med stemningen! (Og det at jeg vet vi alltid skal på en musikal..)
Hehe, ikke så ille å være i London nei, :)

Ja - er alltid en kamp av et slag :P

Ja, og as we speak ble det byttet rett fra champions leauge-studio til FIFA ;) Haha! Har han ett favorittlag han følger?

Stakars lille fikk feber denne gangen å :( så ble ikke all verdens ned søvn i natt igjen . Han har sovet så urolig stakars :( uff

Ja, og as we speak ble det byttet rett fra champions leauge-studio til FIFA ;) Haha! Har han ett favorittlag han følger?
Ja, følger laget fra det han kommer fra (der går man på kamp når de er innenfor rekkevidde ^^), et engelsk lag så klart og litt annet nå og da.
Og mister mannen min i noen uker når det kommer ny football manager :P

Back
Topp