Skravletråd

Liker fisk ja :D han liker løk, mini-gulrøtter (som om det smaker annerledes enn vanlige gulrøtter :p ), chilli, kål, litt blomkål.. Så ikke så mye å jobbe med :p kan blande inn i sauser og sånn da :)

Haha den med mini-gulrøtter var søt:P:D

Okei. Kan minigulrøttene være varme eller kun kalde:P?

Paprika spiser han ikke?:P

Ikke noe kjekt nei :( nå er han feberfri enn Så lenge hvertfall :) lykke til i dag :)
Vi får håpe det varer! :) tusen takk! Jeg gruer meg mer enn nødvendig, men er livredd sprøyter selv.. ;) har grua meg til vaksinering av barn fra før vi tenkte på å få barn :p

Hva går det ut på ? Kommer det flere premier da? :)
Ja en ukes utfordring.
Husker ikke fra dag til dag. Men i går måtte vi ha 300tråder og 10000 innlegg. I dag er det 27o tråder i alle fall...
Blir lagt til en premie med verdi 2700 som trekkes blant alle på topp 100

Vi får håpe det varer! :) tusen takk! Jeg gruer meg mer enn nødvendig, men er livredd sprøyter selv.. ;) har grua meg til vaksinering av barn fra før vi tenkte på å få barn :p
Ikke noe kjekt for oss nei :/ men det er verre for oss enn for dem :) gikk fortere over etter stikket denne gang enn sist :)

Kan jo virke sånn, men fader da...vi har jo vært syke alle i påsken...kan ikke bli syke nå igjen.
Reiser jo til uken også.
Håpe det er fort over.

Virker som kun nesen plager henne
Er så typisk, at man liksom aldri helt blir kvitt alt. Satser på at det bare er litt snørrete nese da!

Dere skulle nedover?

Ja en ukes utfordring.
Husker ikke fra dag til dag. Men i går måtte vi ha 300tråder og 10000 innlegg. I dag er det 27o tråder i alle fall...
Blir lagt til en premie med verdi 2700 som trekkes blant alle på topp 100
Oj så spennende da :D
Men den får de ikke vis ikke målene blir oppnådd hver uke ? Når begynte de med det? :p

Ja, det har han fått streng beskjed om! Ho får første rett på tv-en! ;) Jeg har sagt jeg tror hennes første ord enten blir "offside" eller "straffe!" :p
Haha, ja det hadde gjort seg :P

Har gitt mannen munnkurv på mindre dine gloser - det jeg er redd for skal bli første ledd :O

Han er en merkelig skrue :p kan være varme ja :)

Rå paprika på gulost ja. Varm i middag nei ;)

heheh...artig...
Min liker ikke brokkoli og blomkål.
Jeg og ungene elsker blomkålmos for eks. Så da spiser han alltid noe annet:P

Back
Topp