Tusen takkStor klem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkStor klem
Stix? Sukker i urinen?
Yes å.gikk ned til 2.2Det var han da ja![]()
Da beklager jeg!Nå var du fryktelig slem.
Har hatt lyst på lasagn i hele dag
Ville sagt en baby var stor når den var over 4 kgNja.. 2,5kg til termin er ikke normalt da.. Normalen er vel mer 3-4 kg..og babyene blir vel ikke ansett som store før man er over 4,5 kg?
HahaHar prøvd å lære mamma facetime.... Over facetime. Så langt har jeg sett inn i øret hennes.
Jeg gir opp![]()
Det må jeg ogsåNå må jeg legge meg snart, sitter nesten og sover i sofaen
Jeg må sove snartDet må jeg også![]()
Har ikke laget pastaen selv, men resten lager jeg fra bunnenDa beklager jeg!Men lasagne ER fantastisk! Har du laget fra bunnen med hjemmelagd pasta før?
Jeg har lest 27 nånn plasser, men det kan være forskjellig27?! Det var jo ikke ille i det hele tatt!Jeg var på 34 ved start! Trodde dessuten at de over 28 ved startvekt var de som "måtte" ta!
![]()
Kos degÅååååh, ja det var herlig!sitter å spiser med en hand nå mens jeg skriver
![]()
Uff. Det var tristHei snupper![]()
Orker ikke være sosial pga dødsfall i familien. Hvem og hva kan jeg ta når jeg er klar for detmen noen som har vært på kino i det siste som kan anbefale en film?
Ble brå start her 05:30 idag men denne beskjeden....
Disse brev ja....Jeg fikk ett i mai fra mitt fadderbarn, kjempesøtt med en tegning. Da hadde jeg sendt i jul sist så jeg syns det går ganske fort
![]()
Uansett, jeg bestemte meg for å sende tilbake i sommer, i ferien, for da har man mye tid.... Mmm...
Sommeren gikk å høsten kom. Hver dag så jeg på den tegninga på kjøleskapet å fikk vondt i hjertet.
Høsten gikk og vinteren kom. Da klarte jeg å få "fingret ur arslet" som vi sier i Sverige og sendte ett brev.
I februar tror jeg det var. Skamløst egentlig, jeg skjemmes![]()
Sender deg en klemHei snupper![]()
Orker ikke være sosial pga dødsfall i familien. Hvem og hva kan jeg ta når jeg er klar for detmen noen som har vært på kino i det siste som kan anbefale en film?
Ble brå start her 05:30 idag men denne beskjeden....
Anbefales! Da får du en helt annen lasagne! Jeg prøvde første gang sommern for to år siden - blitt nesten fast rutine etterpå. Litt knoting første gang, men det går greit om man er innstilt på det.Har ikke laget pastaen selv, men resten lager jeg fra bunnen
Veldig :'(Uff. Det var trist
Har dessverre ingen filmer å anbefale.
Må du sitte der inne hver kveld?!Hehe. Må sitte inne med gutta så de ikke går ut av sengatar alltid med meg mobilen for noen ganger kan det ta laaaaaang tid før de sovner
![]()
Hahaha, ja, da var nok det på tide!Jeg har lest 27 nånn plasser, men det kan være forskjellig
Nei, å hadde jeg visst det jeg vet idag så hadde jeg nok droppet testen. Men det jm fikk som hun ville. Tror hun gikk i pensjon senere, hun va da på overtid syntes jeg![]()
Tusen takkSender deg en klem![]()
Flinke dere erYey vi er i mål