Skravletråd April

Nja.. 2,5kg til termin er ikke normalt da.. Normalen er vel mer 3-4 kg.. ;) og babyene blir vel ikke ansett som store før man er over 4,5 kg?
Ville sagt en baby var stor når den var over 4 kg :)

Da beklager jeg! ;) Men lasagne ER fantastisk! Har du laget fra bunnen med hjemmelagd pasta før?
Har ikke laget pastaen selv, men resten lager jeg fra bunnen

27?! Det var jo ikke ille i det hele tatt! :P Jeg var på 34 ved start! Trodde dessuten at de over 28 ved startvekt var de som "måtte" ta! :P
Jeg har lest 27 nånn plasser, men det kan være forskjellig :)
Nei, å hadde jeg visst det jeg vet idag så hadde jeg nok droppet testen. Men det jm fikk som hun ville. Tror hun gikk i pensjon senere, hun va da på overtid syntes jeg :P

Hei snupper :)
Orker ikke være sosial pga dødsfall i familien. Hvem og hva kan jeg ta når jeg er klar for det ❤️ men noen som har vært på kino i det siste som kan anbefale en film?

Ble brå start her 05:30 idag men denne beskjeden....
Uff. Det var trist :(
Har dessverre ingen filmer å anbefale.

Disse brev ja.... :( Jeg fikk ett i mai fra mitt fadderbarn, kjempesøtt med en tegning. Da hadde jeg sendt i jul sist så jeg syns det går ganske fort :)
Uansett, jeg bestemte meg for å sende tilbake i sommer, i ferien, for da har man mye tid.... Mmm...
Sommeren gikk å høsten kom. Hver dag så jeg på den tegninga på kjøleskapet å fikk vondt i hjertet.
Høsten gikk og vinteren kom. Da klarte jeg å få "fingret ur arslet" som vi sier i Sverige og sendte ett brev.
I februar tror jeg det var. Skamløst egentlig, jeg skjemmes :(

Jeg og! :/ Fikk et for to måneder siden, og et for ei uke siden.. (sendte to brev - et for å si "hei", et annet for å ønske henne tillykke til fødselsdagen!)..
Det er jo såå koselig med brev, men jeg får selv så skrivesperre når jeg skal skrive (både fordi jeg ikke aner hva jeg skal skrive, og fordi jeg skriver på engelsk), så da utsetter jeg det i fleeere uker..
Også går ukene SÅ fort når man jobber... :/
Får dårlig samvittighet, da jeg føler jeg har så dårlig tid. Skulle gjerne besøkt besteforeldre mine snart og. Lenge siden sist!!

Hei snupper :)
Orker ikke være sosial pga dødsfall i familien. Hvem og hva kan jeg ta når jeg er klar for det ❤️ men noen som har vært på kino i det siste som kan anbefale en film?

Ble brå start her 05:30 idag men denne beskjeden....
Sender deg en klem❤️

Har ikke laget pastaen selv, men resten lager jeg fra bunnen
Anbefales! Da får du en helt annen lasagne! Jeg prøvde første gang sommern for to år siden - blitt nesten fast rutine etterpå. Litt knoting første gang, men det går greit om man er innstilt på det. :)

Jeg har lest 27 nånn plasser, men det kan være forskjellig :)
Nei, å hadde jeg visst det jeg vet idag så hadde jeg nok droppet testen. Men det jm fikk som hun ville. Tror hun gikk i pensjon senere, hun va da på overtid syntes jeg :P
Hahaha, ja, da var nok det på tide! :P
Men hun ville nok bare at du skulle ta testen for å være på sikre siden, og det er jo snilt da! :)

Back
Topp