Skravletråd April

Vært på jobb, handlet på jysk (nyåpna her i byen!!) spist middag.. Og da var plutselig klokka halv seks! Dagen er jo borte før jeg er kommet hjem omtrent..

Så kjørte jeg dattera til besteforeldre, og skrev planbrev i sikkert en time :p Utsatt det såå lenge...

Hva med deg?
Ja dagene flyr! Over før de er begynt nesten :P
Jeg Har vært på tur, lagt sammen klær, levert og henta ungene på skolen, handla, laget middag, gjort lekser, klippet ungene, badet de og sjekket de for lus og fått de i seng ;)

Ja jeg tok det for 4 år siden. Husker jeg gruet meg nå voldsomt, lå på baderomsgulvet å skrek kvelden føre fordi jeg syntes livet var urettferdig når jeg måtte gjøre noe så grusomt :P
Etterpå flira jeg av meg selv for det var jo ikke så fælt som jeg hadde forestilt meg. Men jeg er allikevel utrolig glad at jeg har gått ned i vekt og slipper det denne gang!

Jeg måtte ta pga utslag på stix.. Hadde bmi på 20.. Trodde aldri det ville skje meg.. Men plutselig måtte jeg ta den jeg og gitt..

Herlig ♡
Pleier utnytte den tiden så godt jeg kan :p
Jaa! Endelig kan man selv bestemme over tiden :) fikk spørsmål om eg ville begynne på treningsstudio med en på jobben jeg måtte svare blankt nei :p Vil ikke ha mer å styre med :p

Takk :) men det var ikke snakk om så mye som det høres ut. Og tror ursprungsvekten ble feil den gangen fordi de tok det jeg veide på 12-ukerskontrollen og da hadde jeg gått opp noen kg (1 eller 2). Hadde bmi på 26,5 med den vekten så jeg var veldig nære 27 som er grensen for de som skulle ta testen., så jm jeg hadde da sendt beskjed til legen.
Både legen da og min jm idag rynket på nesen over at jeg måtte ta testen, men som førstegangsgravid og er livredd har man ingenting å komme med ;)
27?! Det var jo ikke ille i det hele tatt! :P Jeg var på 34 ved start! Trodde dessuten at de over 28 ved startvekt var de som "måtte" ta! :P

Ja dagene flyr! Over før de er begynt nesten :P
Jeg Har vært på tur, lagt sammen klær, levert og henta ungene på skolen, handla, laget middag, gjort lekser, klippet ungene, badet de og sjekket de for lus og fått de i seng ;)

Ja, det er typisk! Kunne gjerne hatt et par-tre timer ekstra altså. Mitt ideelle døgn er vel på.. tja.. 28-30 timer :p Ville passet fint!

Du har fått gjort litt da! Sjekket for lus, er det noe som "går" for tiden?
Husker mamma tok lusesjekk på meg og brodern én gang. Eneste minnet jeg har om det, er at det var det kjedeligste jeg har vært igjennom :p høyst nødvendig dog!

Tok meg nesten to mnd med sykemeld for å komme ovenpå :o siste mnd gikk det fint så lenge jeg var hjemme og slappet av eller sov. Nå kan jeg være aktiv utenfor hjemmet også :) så var nok lurt å gå over på svangerskapspenger :)
Ja, det høres sånn ut :)

Back
Topp