Eliz92
Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Hvor sjekker man det?Ok, skal sjekke der neste gang datakk for oppdatering likevel da
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor sjekker man det?Ok, skal sjekke der neste gang datakk for oppdatering likevel da
![]()
Ja dagene flyr! Over før de er begynt nestenVært på jobb, handlet på jysk (nyåpna her i byen!!) spist middag.. Og da var plutselig klokka halv seks! Dagen er jo borte før jeg er kommet hjem omtrent..
Så kjørte jeg dattera til besteforeldre, og skrev planbrev i sikkert en timeUtsatt det såå lenge...
Hva med deg?
Deilig å slappe av når ungen sover![]()
Åååå JA!!!!Deilig å slappe av når ungen sover![]()
Det er veldig lurt!Jeg var smart og gjorde det før jeg satte meg, så den er i gang.
Må jo bli ferdig før jeg legger meg
Ja jeg tok det for 4 år siden. Husker jeg gruet meg nå voldsomt, lå på baderomsgulvet å skrek kvelden føre fordi jeg syntes livet var urettferdig når jeg måtte gjøre noe så grusomt![]()
Etterpå flira jeg av meg selv for det var jo ikke så fælt som jeg hadde forestilt meg. Men jeg er allikevel utrolig glad at jeg har gått ned i vekt og slipper det denne gang!
Så flink du erdeilig å fylle opp frysa litt!
Jaa! Endelig kan man selv bestemme over tidenHerlig ♡
Pleier utnytte den tiden så godt jeg kan![]()
Når ungene står opp om morgenen er jeg som oftest allerede ute av dørenDet er veldig lurt!Vanligvis pleier jeg å ta den samtidig som barna spiser frokost, men med morgenkvalme er det dårlig deal! Må ha minst mulig kjøkkentjeneste tidlig på dagen
![]()
27?! Det var jo ikke ille i det hele tatt!Takkmen det var ikke snakk om så mye som det høres ut. Og tror ursprungsvekten ble feil den gangen fordi de tok det jeg veide på 12-ukerskontrollen og da hadde jeg gått opp noen kg (1 eller 2). Hadde bmi på 26,5 med den vekten så jeg var veldig nære 27 som er grensen for de som skulle ta testen., så jm jeg hadde da sendt beskjed til legen.
Både legen da og min jm idag rynket på nesen over at jeg måtte ta testen, men som førstegangsgravid og er livredd har man ingenting å komme med![]()
Sikkert enda deiligere for deg som har mer enn 1Åååå JA!!!!
Det så skikkelig godt ut!!
Men er det virkelig matmuffins? Så mer ut som dessert![]()
Aha, er hjemmeværende jeg da, så kan gjøre mye på dagtid mens barna er på skole og i barnehageNår ungene står opp om morgenen er jeg som oftest allerede ute av døren
Nå som jeg ikke er i permisjon lenger blir det bare i helgene, men ble ikke noe forrige helg siden jeg var i Barcelona på mammaferieSikkert enda deiligere for deg som har mer enn 1hvordan går bloggingen?
Idag var hun en sikkelig pappadalt.Herlig dapappadalt?!
Håper hun sover fint i senga si nå![]()
Jeg jobber fult så den muligheten har jeg ikkeAha, er hjemmeværende jeg da, så kan gjøre mye på dagtid mens barna er på skole og i barnehage![]()
Ja dagene flyr! Over før de er begynt nesten![]()
Jeg Har vært på tur, lagt sammen klær, levert og henta ungene på skolen, handla, laget middag, gjort lekser, klippet ungene, badet de og sjekket de for lus og fått de i seng![]()
Alle er grusommemen synes den var litt lettere å få ned
![]()
Ja, det høres sånn utTok meg nesten to mnd med sykemeld for å komme ovenpåsiste mnd gikk det fint så lenge jeg var hjemme og slappet av eller sov. Nå kan jeg være aktiv utenfor hjemmet også
så var nok lurt å gå over på svangerskapspenger
![]()