Skravletråd April

Kan ta et bilde å legge ut her i skravletråden i kveld, gutta holder på å ha på plass benkeplater, oppvaskkum, ovner og div nå :)
Ja! :) Høres deilig ut med nytt kjøkken i alle fall! :) Vært lenge uten? Og er det snart klart til bruk? :)

Da fikk jeg endelig bakt de matmuffinsene jeg skulle ha lagd i lang tid. Men nå blir fryseren fylt med ny runde. Så nå har vi i 2-3 uker igjen. Kjekt! Synes det er veldig greit med matmuffins i matpakkene.. Bare ta ut av frysen om morgene og de er perfekte ved lunsjtider ..

Ellers er jeg så sliten jeg ikke orker noe særlig.. Heldigvis kommer mannen hjem fra jobbreisa si i dag
Så flink du er:D deilig å fylle opp frysa litt!

Ja jeg tok det for 4 år siden. Husker jeg gruet meg nå voldsomt, lå på baderomsgulvet å skrek kvelden føre fordi jeg syntes livet var urettferdig når jeg måtte gjøre noe så grusomt :P
Etterpå flira jeg av meg selv for det var jo ikke så fælt som jeg hadde forestilt meg. Men jeg er allikevel utrolig glad at jeg har gått ned i vekt og slipper det denne gang!
Haha, verre reaksjon enn det jeg hadde! :P Jeg bare sov litt dårlig i natt, og furta til samboeren i går kveld og morges!

Men da har du sannelig vært flink denne gangen! :) Jeg skal ned til eventuelt neste unge, selv! :)

Uff! Tung kveld :( frøkna har vært umulig å legge. Hun har vært sikkelig vrang ikveld :(
Tok henne opp for å lage en flaske melk. Da krabbet hun ut i gangen, satt seg på rumpa å slo på døra og ropte etter pappa :p nå ligger hun oppå meg i sofaen og halveis sover.

Venter fortsatt på pappan sin :p
Herlig da:P pappadalt?!
Håper hun sover fint i senga si nå:)

Flink du har vært:D
Jeg har vært 3 timer på oppmåling av tomter, en tur på plantasjen, en sykkeltur, laga middag, gjort lekser, og lagt 3 barn:P
Gubbe har skiftet dekk:)
Du har nå gjort mye du også :)
Er det jobb eller privat dette med oppmåling av tomter? :)

Det var egentlig ganske komisk.
Med først og siste var jeg ikke supernøye med kostholdet, og fikk det ikke.
Med mellomste var jeg veldig streng fra første øyeblikk, trente og gikk jevnlig til ernæringsfysiolog, og da fikk jeg det :P

Jeg hadde det ikke så veldig kraftig.
Ble tettere fulgt opp med måling av blodsukker og UL.
Ellers så ble det bare kosthold regulert.

Fikk heller ikke en enorm unge som mange med det får, hun var bare 2.960 g

Så lenge man er godt regulert så blir ikke barna påvirket :) jeg var så strengt regulert at babyen fakrisk ble "slanket" i magen :o

Back
Topp