Skravletråd April

Ja blir nesten 3 doblet,der gamle kjøkkenet var har jeg nå inngang :)
Jeg hater å lage mat ,men håper lysten blir større med flott kjøkken :D
Haha, ja, det håper jeg for din del også! :P Tenk på alle de fancy kjøkkenmaskinene du kan ha plass til, alle brett og fat! Boller til heving på.mange brett.... Jeg drømmer meg bort med en gang her! Eller familie-koldtbord! Tapasbuffet! Hihi...

Ja den siste tiden har det blitt mye tull:rolleyes:
Sovner fort om han ligger i senga, men der ligger han jo ikke:P
Hehe. Må sitte inne med gutta så de ikke går ut av senga :P tar alltid med meg mobilen for noen ganger kan det ta laaaaaang tid før de sovner :P

2.5 ervel ikke akkurat normalt :)
Tja det kommer vell litt ann på, vokser mindre enn gjennomsnittet. Babyer mindre er små, større enn 3,5 :p.

Sånn antilus spray bruker vi på MJ når det er "luse-sesong" og aldri håret ned i barnehage. Alltid i strekk av noe slag :)
Får lære meg å flette andre enn meg selv :P hørt det kan være gunstig :)

Hehe man har litt forskjellige meninger :) men min var 3125 og 2.5-3.5 er jo helt normalt :p så kommer store babyer etter det :)
Gjennomsnittet for en jente er 3,5 kg, og for en gutt 3,7 kg.
Babyer under 2,5 kg regnes som veldig små og får ekstra oppfølging.

Gutt født på termin er 2.735 g faktisk ganske smått

Haha, ja, det håper jeg for din del også! :P Tenk på alle de fancy kjøkkenmaskinene du kan ha plass til, alle brett og fat! Boller til heving på.mange brett.... Jeg drømmer meg bort med en gang her! Eller familie-koldtbord! Tapasbuffet! Hihi...
Du kan få komme hit å lage mat til meg?.;)

Ja.. greit det.
Her har jeg bare tatt en solid sjekk av håret, med tyyynn kam.. også bare glemt av det :O
Har det så inni systemet å sjekke ofte siden jeg jobber i Bhg. Lus dukker ofte nok opp der :P

Back
Topp