Haha, ja, det håper jeg for din del også!Ja blir nesten 3 doblet,der gamle kjøkkenet var har jeg nå inngang![]()
Jeg hater å lage mat ,men håper lysten blir større med flott kjøkken![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, ja, det håper jeg for din del også!Ja blir nesten 3 doblet,der gamle kjøkkenet var har jeg nå inngang![]()
Jeg hater å lage mat ,men håper lysten blir større med flott kjøkken![]()
Hehe. Må sitte inne med gutta så de ikke går ut av sengaJa den siste tiden har det blitt mye tull
Sovner fort om han ligger i senga, men der ligger han jo ikke![]()
Tja det kommer vell litt ann på, vokser mindre enn gjennomsnittet. Babyer mindre er små, større enn 3,52.5 ervel ikke akkurat normalt![]()
Får lære meg å flette andre enn meg selvSånn antilus spray bruker vi på MJ når det er "luse-sesong" og aldri håret ned i barnehage. Alltid i strekk av noe slag![]()
Klister i rompaTenkte jeg måtte sette inn i oppvaskmaskina før jeg satte meg, men nå sitter jeg jammen meg godt![]()
Gjennomsnittet for en jente er 3,5 kg, og for en gutt 3,7 kg.Hehe man har litt forskjellige meningermen min var 3125 og 2.5-3.5 er jo helt normalt
så kommer store babyer etter det
![]()
Skal dere gjøre med tomtene da?Jada blitt en effektiv dag
Tomter er privat![]()
Flinke Kengu2 gåturer
Levering og henting kb
Vasket 3 maskiner med klær
Dratt over gulvet her med mopp
Lekser med kb
Trening med kb
Kondolerer så myeHei snupper
Orker ikke være sosial pga dødsfall i familien. Hvem og hva kan jeg ta når jeg er klar for detmen noen som har vært på kino i det siste som kan anbefale en film?
Ble brå start her 05:30 idag men denne beskjeden....
Du kan få komme hit å lage mat til meg?.Haha, ja, det håper jeg for din del også!Tenk på alle de fancy kjøkkenmaskinene du kan ha plass til, alle brett og fat! Boller til heving på.mange brett.... Jeg drømmer meg bort med en gang her! Eller familie-koldtbord! Tapasbuffet! Hihi...
Å halvdau kenguFlinke Kengu![]()
HurraYey vi er i mål
God kveldGod kveld!
Ikke vært så flink her i dag.. laget noen få tråder bare..
Vært så opptatt![]()
Har det så inni systemet å sjekke ofte siden jeg jobber i Bhg. Lus dukker ofte nok opp derJa.. greit det.
Her har jeg bare tatt en solid sjekk av håret, med tyyynn kam.. også bare glemt av det :O
Ikke akkurat neiJaikke helt enige
![]()
Selge dem velSkal dere gjøre med tomtene da?![]()
Mi var nesten 3,8. Rart å tenke på så lita som hu er nåGjennomsnittet for en jente er 3,5 kg, og for en gutt 3,7 kg.
Babyer under 2,5 kg regnes som veldig små og får ekstra oppfølging.
Gutt født på termin er 2.735 g faktisk ganske smått