Skravletråd April

Hva slags apparat brukte du? Slik som diabetikere har på magen?
Gikk alt bra med deg og barnet til slutt? :)

Nei det de har på magen er vel insulinpumpe.. Et helt vanlig apparat for måling av blodsukker.. Stikker meg i fingeren og tar bloddråpen på teststrimler som jeg da hadde satt i apparatet. ;) jeg ble godt regulert med streng diett. Alt endte godt. Jeg ble kvitt det etter fødsel og babyen ble ikke påvirket på noe vis. Baby måtte måle blodsukker 3 ganger første døgn. Men var hele tiden innenfor normalen

2 gåturer
Levering og henting kb
Vasket 3 maskiner med klær
Dratt over gulvet her med mopp
Lekser med kb
Trening med kb

Haha, verre reaksjon enn det jeg hadde! :P Jeg bare sov litt dårlig i natt, og furta til samboeren i går kveld og morges!

Men da har du sannelig vært flink denne gangen! :) Jeg skal ned til eventuelt neste unge, selv! :)
Takk :) men det var ikke snakk om så mye som det høres ut. Og tror ursprungsvekten ble feil den gangen fordi de tok det jeg veide på 12-ukerskontrollen og da hadde jeg gått opp noen kg (1 eller 2). Hadde bmi på 26,5 med den vekten så jeg var veldig nære 27 som er grensen for de som skulle ta testen., så jm jeg hadde da sendt beskjed til legen.
Både legen da og min jm idag rynket på nesen over at jeg måtte ta testen, men som førstegangsgravid og er livredd har man ingenting å komme med ;)

God kveld!
Ikke vært så flink her i dag.. laget noen få tråder bare..
Vært så opptatt :p

Tenkte jeg måtte sette inn i oppvaskmaskina før jeg satte meg, men nå sitter jeg jammen meg godt;)
Jeg var smart og gjorde det før jeg satte meg, så den er i gang.
Må jo bli ferdig før jeg legger meg

Back
Topp