Så nusselige!Nå husker jeg ikke hvem det var som ville se sokkene/tøflene til kjolen men her er de![]()
Vis vedlegget 171466
Og her er heftet med oppskrifteneVis vedlegget 171467
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så nusselige!Nå husker jeg ikke hvem det var som ville se sokkene/tøflene til kjolen men her er de![]()
Vis vedlegget 171466
Og her er heftet med oppskrifteneVis vedlegget 171467
Tok meg nesten to mnd med sykemeld for å komme ovenpåJa, kjenner til det :/
Er det bedre når du bare er hjemme på dagen?
Krysser fingre for detHåper hun har litt mer energi i morgen, hvis ikke blir vi nok hjemme i helgen :/
Det var jo en fin tankeKanskje kroppen min er laget for å leve av sjokolade![]()
Ble de bra da?Jepp krevde bilder denne gangen![]()
Hurra for detJippi, to barn i seng :![]()
Så herlig daJunior pleier å hoppe foran tv'n og mini snur hodet omtrent hele veien rundt når hun hører stemmen![]()
Da er det bare å skravle i veiÅ der var min i seng
Vet ikke om jeg orker faktiskDa er det bare å skravle i vei![]()
Høres godt ut, han hadde du i muffinsen?
Alltid deilig når man er flere![]()
Nei med tanke på dine timer med søvn i natt så forstår jeg den!!Vet ikke om jeg orker faktisk
Hadde det med mellomste![]()
Mammaen her er på plass i sofaSå ble det kveld og leggetid for de eldste.. Nå skal mamman innta sofaen![]()
Håper hun sover igjenNever mind. Baby våknet.
Så braVar ferdig på jobb halv fem, så har rukket en halvtime i sola etter middag. Digg!
Mmm...hørtes spennende utGrillet marinert svin indrefilet med ovnsbakt poteter og mango og avokado salat.![]()
man tilfører jo litt ekstra sukker da? Men blir nok litt friskere ja.. Jeg har drukket med både sitronsmak og appelsin.. Begge er ekleVet dere? Jeg leste en plass at man kan ha med en sitron å presse nedi løsningen, da går det litt lettere å drikke![]()
Men om man får det overalt det vet jeg ikke...
Flink du har værtI dag har jeg vært på besøk hos naboen, gått på tur, gjort lekser med ungene, laga middag, klippa gutta og badet dem og sjekka dem for lus, lagt sammen klær og fått ungene i seng.
*klapper meg selv på ryggen*
Håper på at bekkenet holder seg i noen dager til om ikke mer
Dere gjort på i dag?