Skravletråd April

Synes jeg og :D litt artig å ha strikka noe til Lillemor selv :D
Ja, jeg holder på meg det Jeg også, men med at jeg er så sliten,svimmel og trøtt og dette huset så blir det lite strikking merker jeg.. :/:

Ok :) fart og spenning og ikke minst konkurransen . Morro sport. Samt at travsporten er med å holde all hestehold i Norge på den økonomiske. Så da gjør man også en innsats for en så fin hobby for barn:) :p
Jammen lurt :)
Så lenge man trives med det man driver med sier jeg så kan man holde på med hva som helst :)

Hun er tilpasset min tidtabell :p
Jeg starter ikke på jobb før 9 og har ingen behov for å opp 6, er heller ikke ferdig på jobb før 17,så da ønsker jeg å ha mest mulig tid med henne før hun legger seg :)
Nå når jeg er hjemme hver dag leveres hun ikke før 9 30 i bhg , så da nyter vi late morgener sammen :)
Greit når det lar seg gjøre sånn.
Siden eldstemann må på skolen må vi ut døra helst 8.15 her. 8.25 i dag ble rimelig "rett inn i klassen" tenker jeg.
Så vi må opp 7.30 så de rekker frokost etter å ha brukt en liten evighet på badet

Ja, jeg holder på meg det Jeg også, men med at jeg er så sliten,svimmel og trøtt og dette huset så blir det lite strikking merker jeg.. :/:
Øve på å slappe HELT av du da ;) :)

Vi bor her :p
Har ei leilighet i kjelleren,men der bor det ei fantastisk dame vi ikke vil bli kvitt så da biter vi tenna sammen for noen mnd :)
Vi gjør en del selv og, river,rydder maler og mannen gjør alt av el sæ det blir en del jobbing. Men ikke i nærheten av så mye som om vi skulle gjort alt selv :)
Oi det må være tøft :o
Og dere har barn og! Flere?
Men det må føles veldig greit når man har ett mål og gleder seg til hvordan det ska bli! :D

Back
Topp