Å det va sikkert koselig!God kveldhjemme fra babysvømming
slappe av litt før jeg drar på tromme øvelse
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å det va sikkert koselig!God kveldhjemme fra babysvømming
slappe av litt før jeg drar på tromme øvelse
![]()
Ligg litt til med god samvittighet duDen jeg har ansvar for sover. Så jeg bør stå opp. Men deilig å hvile litt, nå går de andre på badet nemlig så står jeg opp må jeg hjelpe til (krever ungene, ikke mannen)
Så jeg ligger litt til.
Hva er det?Pasta al Forno![]()
Ja,jeg har vært heldig. Trenger absolutt ikke bli sånn med neste.Greit når det lar seg gjøre sånn.
Siden eldstemann må på skolen må vi ut døra helst 8.15 her. 8.25 i dag ble rimelig "rett inn i klassen" tenker jeg.
Så vi må opp 7.30 så de rekker frokost etter å ha brukt en liten evighet på badet
Åh det må være deilig!Hun er tilpasset min tidtabell
Jeg starter ikke på jobb før 9 og har ingen behov for å opp 6, er heller ikke ferdig på jobb før 17,så da ønsker jeg å ha mest mulig tid med henne før hun legger seg
Nå når jeg er hjemme hver dag leveres hun ikke før 9 30 i bhg , så da nyter vi late morgener sammen![]()
Yey!Min sovnet nettopp så nå kan det skravles![]()
Er ikke så god på detØve på å slappe HELT av du da![]()
![]()
Mango og avokado salat.Hva snakket vi om? Med de ingredienser så må det være noe fantastisk!![]()
Grillet marinert svin indrefilet med ovnsbakt poteter og mango og avokado salat.Hva spiste dere?![]()
Kjenner meg igjen i detEr ikke så god på det![]()
Hehe, man må finne sine taktikerDen jeg har ansvar for sover. Så jeg bør stå opp. Men deilig å hvile litt, nå går de andre på badet nemlig så står jeg opp må jeg hjelpe til (krever ungene, ikke mannen)
Så jeg ligger litt til.
Jada, heldigvis er de tålmodigeOi det må være tøft
Og dere har barn og! Flere?
Men det må føles veldig greit når man har ett mål og gleder seg til hvordan det ska bli!![]()
Ja,det er veldig godtÅh det må være deilig!![]()
Nei, det var detYey!hva skal vi skravle om i kveld da?
![]()
Alt mellom himmel og jord og enda litt merNei, det var detjeg er ny på det her, hva pleier dere å snakke om?
Åja, det bruker jeg masse men ikke med alle de ingredienser, så jeg må nok gå tilbake og screenshotte sånn at jeg kan prøve når jeg har kjøkkenMango og avokado salat.
Det er ekstremt godt og blitt min nye favoritt. Kan brukes til alt. Fisk, kjøtt og kylling.
Satser på det blir bedre når huset er ferdigKjenner meg igjen i detmen øvd masse den siste mnd så kommer seg litt
![]()
Hohoho, får håpe dere begynner å bli ferdige nå snart daJada, heldigvis er de tålmodigede er 4 og 16 også skal vi ha ei til i juli
![]()
Det er estimert til å være ferdig i mai, og vi ble enige om 6 mnd når vi startet, snart er det mai![]()
Jada, det blir ferdig når det blir ferdigHohoho, får håpe dere begynner å bli ferdige nå snart damen det går jo an å bli ferdig i juni å da, i hvert fall i starten..? Men klart, det er jo artigst å bli ferdig i tide!