Så artig daGud så moro det er med balljeg og J har vært ute å lekt med ball.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så artig daGud så moro det er med balljeg og J har vært ute å lekt med ball.
Ja, jeg holder på meg det Jeg også, men med at jeg er så sliten,svimmel og trøtt og dette huset så blir det lite strikking merker jeg.. :/:Synes jeg oglitt artig å ha strikka noe til Lillemor selv
![]()
Øvelse gjør mesterJeg øver på å trekke meg unna![]()
God bedringTuppa ville ikke på dans i dag.. hun er sliten og tett i nesa så.hun ønsket selv å være hjemme.
Gleder meg til å seMå har jeg starta flere tråder med tema som jeg vet mange engasjerer seg i og diskuterer så nå må det vel ha blitt litt fart på antall innlegg?![]()
Jammen lurtOkfart og spenning og ikke minst konkurransen . Morro sport. Samt at travsporten er med å holde all hestehold i Norge på den økonomiske. Så da gjør man også en innsats for en så fin hobby for barn
![]()
![]()
Kos dere på fotballSnart fotballtrening med Kb
Hva gjør mor i kveld?Ja det er det![]()
Fantorangen har vært poppis her i huset ogsåFantorangen er veldig fascinerende syns mini![]()
Håper hun har litt mer energi i morgen, hvis ikke blir vi nok hjemme i helgen :/God bedring
Godt å slappe av litt hjemme om man er sliten![]()
Stas for bestemor og lille L daJa for andre gang da styre møter og foredrag er på tirsdager som regelføler at jeg mister mye men bestemor er super glad vær gang
![]()
Greit når det lar seg gjøre sånn.Hun er tilpasset min tidtabell
Jeg starter ikke på jobb før 9 og har ingen behov for å opp 6, er heller ikke ferdig på jobb før 17,så da ønsker jeg å ha mest mulig tid med henne før hun legger seg
Nå når jeg er hjemme hver dag leveres hun ikke før 9 30 i bhg , så da nyter vi late morgener sammen![]()
Øve på å slappe HELT av du daJa, jeg holder på meg det Jeg også, men med at jeg er så sliten,svimmel og trøtt og dette huset så blir det lite strikking merker jeg.. :/:
Jepp krevde bilder denne gangenStas for bestemor og lille L da![]()
Oi det må være tøftVi bor her![]()
Har ei leilighet i kjelleren,men der bor det ei fantastisk dame vi ikke vil bli kvitt så da biter vi tenna sammen for noen mnd
Vi gjør en del selv og, river,rydder maler og mannen gjør alt av el sæ det blir en del jobbing. Men ikke i nærheten av så mye som om vi skulle gjort alt selv![]()
Junior pleier å hoppe foran tv'n og mini snur hodet omtrent hele veien rundt når hun hører stemmenFantorangen har vært poppis her i huset også![]()
Min sovnet nettopp så nå kan det skravles1 av 2 unger sover, nesten i mål![]()
Den jeg har ansvar for sover. Så jeg bør stå opp. Men deilig å hvile litt, nå går de andre på badet nemlig så står jeg opp må jeg hjelpe til (krever ungene, ikke mannen)Jippi, to barn i seng :![]()