Hahaha, så søt!Haha jaa. Hun jagde meg bort istad. , ga sånn tegn med armen "gå din vei" men nå har hun sovna![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha, så søt!Haha jaa. Hun jagde meg bort istad. , ga sånn tegn med armen "gå din vei" men nå har hun sovna![]()
Hvor stor ble babyen?Så lenge man er godt regulert så blir ikke barna påvirketjeg var så strengt regulert at babyen fakrisk ble "slanket" i magen
![]()
Haha! Artig!Skikkelig tilfeldig da! Måtte du måle blodsukker selv, eller måtte du til lege for å måle? Men siden du fikk det relativt mildt, så er det jo ikke sikkert det øker riskoen for diabetes så veldig senere da!
![]()
Begynner vel å lure når jeg kommer på butikken neste gangNesten julaften for deg![]()
Hehe! Synes det er meliskonsistens uansett jeg, tror jeg. Skulle gått an å fjerne det sykelig søte ved det!Sitron var ikke veldig god..veeeeelsig søtt med en anelse sitronsmak..
Ble drikke til sluttBabyens behov først ja. Håper du har xått vann nå
Ja det er nok alt annet enn godt ja! Har bare drukket smakløs jeg, det var grusomtman tilfører jo litt ekstra sukker da? Men blir nok litt friskere ja.. Jeg har drukket med både sitronsmak og appelsin.. Begge er ekle
Blir liv i stua om ikke annetSå herlig da![]()
Var på 9 % bare. Fått ladet nåLite batteri??
Men etter fødsel, forsvant diabetesen da med en gang eller?
Gjør du sikkert lurt i! Skal sende over litt sovestøv og krysser fingre og tær for at du får en god nattMå legge meg snart
Det eneste som "irriterer" meg med det skiltet er at de i butikken det henger i sa at det var dekorasjon, og ikke til salgs.Haha genialt![]()
Var de egentlig tom?Den ene er konfgave
Den andre mariusanorakken som de heldigvis fikk tak i en annen plass
Mmmm... Jeg vil ha noe.... Hele tidenSitter og koser meg med en skive med cheddar og speilegg, jeg![]()
Hva slags apparat brukte du? Slik som diabetikere har på magen?Svarer siden jeg og hadde det og det er bare et år siden..
Målte blodsukker selv 5 ganger om dagen.. Fikk eget aparat på sykehuset, og utstyr på blå resept. Målte langtidsblodsukker på sykehuset med jevne mellomrom og hadde vekstUL av babyen med jevne mellomrom.
Nå er jeg på 8743 her nå
Er bare så utrolig glad jeg er ferdig med det greiene der..Mmmm... Jeg vil ha noe.... Hele tidendet er slitsomt å være gravid!
Hmmmmm. Får lage et egetDet eneste som "irriterer" meg med det skiltet er at de i butikken det henger i sa at det var dekorasjon, og ikke til salgs.
Det hanger i godte-butikken Dropsen på Strømmen storsenter...
Regner med du har ladet nå?Rundt 30 her![]()