Skravletråd April

Haha! Artig! :P Skikkelig tilfeldig da! Måtte du måle blodsukker selv, eller måtte du til lege for å måle? Men siden du fikk det relativt mildt, så er det jo ikke sikkert det øker riskoen for diabetes så veldig senere da! :)

Svarer siden jeg og hadde det og det er bare et år siden..

Målte blodsukker selv 5 ganger om dagen.. Fikk eget aparat på sykehuset, og utstyr på blå resept. Målte langtidsblodsukker på sykehuset med jevne mellomrom og hadde vekstUL av babyen med jevne mellomrom.

Sitron var ikke veldig god.. :p veeeeelsig søtt med en anelse sitronsmak..
Hehe! Synes det er meliskonsistens uansett jeg, tror jeg. Skulle gått an å fjerne det sykelig søte ved det! :P

man tilfører jo litt ekstra sukker da? Men blir nok litt friskere ja.. Jeg har drukket med både sitronsmak og appelsin.. Begge er ekle
Ja det er nok alt annet enn godt ja! Har bare drukket smakløs jeg, det var grusomt :P
Men det blir jo litt surere med sitron da :) så det på nettet vet ikke om det stemmer eller er lov :)

Svarer siden jeg og hadde det og det er bare et år siden..

Målte blodsukker selv 5 ganger om dagen.. Fikk eget aparat på sykehuset, og utstyr på blå resept. Målte langtidsblodsukker på sykehuset med jevne mellomrom og hadde vekstUL av babyen med jevne mellomrom.
Hva slags apparat brukte du? Slik som diabetikere har på magen?
Gikk alt bra med deg og barnet til slutt? :)

Back
Topp