Ja!Kan ta et bilde å legge ut her i skravletråden i kveld, gutta holder på å ha på plass benkeplater, oppvaskkum, ovner og div nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja!Kan ta et bilde å legge ut her i skravletråden i kveld, gutta holder på å ha på plass benkeplater, oppvaskkum, ovner og div nå![]()
Alle mine i seng også nåÅ der var min i seng
Har du nånn oppskrift på det? Det hadde vært kjekt å ha!![]()
Så flink du erDa fikk jeg endelig bakt de matmuffinsene jeg skulle ha lagd i lang tid. Men nå blir fryseren fylt med ny runde. Så nå har vi i 2-3 uker igjen. Kjekt! Synes det er veldig greit med matmuffins i matpakkene.. Bare ta ut av frysen om morgene og de er perfekte ved lunsjtider ..
Ellers er jeg så sliten jeg ikke orker noe særlig.. Heldigvis kommer mannen hjem fra jobbreisa si i dag
Haha, verre reaksjon enn det jeg hadde!Ja jeg tok det for 4 år siden. Husker jeg gruet meg nå voldsomt, lå på baderomsgulvet å skrek kvelden føre fordi jeg syntes livet var urettferdig når jeg måtte gjøre noe så grusomt![]()
Etterpå flira jeg av meg selv for det var jo ikke så fælt som jeg hadde forestilt meg. Men jeg er allikevel utrolig glad at jeg har gått ned i vekt og slipper det denne gang!
Herlig daUff! Tung kveldfrøkna har vært umulig å legge. Hun har vært sikkelig vrang ikveld
![]()
Tok henne opp for å lage en flaske melk. Da krabbet hun ut i gangen, satt seg på rumpa å slo på døra og ropte etter pappanå ligger hun oppå meg i sofaen og halveis sover.
Venter fortsatt på pappan sin![]()
Det var jo en fin tankevil også ha en slik kropp
![]()
For meg hjalp det at de hadde fått inn slik drikk med appelsinsmaker vel mer ventingen jeg sliter med
![]()
Sover han?Må få kb i seng
Sitron var ikke veldig god..Jøss! Ikke verst!Her fikk jeg med bringebærsmak, ikke at den smakte så mye bringebær da! Men sitron høres mye friskere ut!
![]()
Sitter og koser meg med en skive med cheddar og speilegg, jegNei jeg tror det er tide med litt popcorn!?![]()
Deilig i grunnAlle mine i seng også nå![]()
Du har nå gjort mye du ogsåFlink du har vært
Jeg har vært 3 timer på oppmåling av tomter, en tur på plantasjen, en sykkeltur, laga middag, gjort lekser, og lagt 3 barn
Gubbe har skiftet dekk![]()
Nei gjør ikke detSover han?![]()
Det gjorde hun, jeg er plassert i sofaen og vurderer kveldsmatHåper hun sover igjen![]()
Det var egentlig ganske komisk.
Med først og siste var jeg ikke supernøye med kostholdet, og fikk det ikke.
Med mellomste var jeg veldig streng fra første øyeblikk, trente og gikk jevnlig til ernæringsfysiolog, og da fikk jeg det
Jeg hadde det ikke så veldig kraftig.
Ble tettere fulgt opp med måling av blodsukker og UL.
Ellers så ble det bare kosthold regulert.
Fikk heller ikke en enorm unge som mange med det får, hun var bare 2.960 g
Haha genialt
Må legge meg snartNei med tanke på dine timer med søvn i natt så forstår jeg den!!
Det så skikkelig godt ut!!
Alle er grusommeJeg har smakt både appelsin og sitron. Men begge er grusomme![]()