Vi er flinkeHurra![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi er flinkeHurra![]()
Tusen takkKlem til deg
Blir vel en del penger i kassa da vil jeg troSelge dem vel![]()
Det er bestilt!Ja, magisk! Håper på mye sol fremover![]()
Yey vi er i mål
hmm 1 kg i forskjell det jo. Gjennomsnittene har vell endret seg med åreneGjennomsnittet for en jente er 3,5 kg, og for en gutt 3,7 kg.
Babyer under 2,5 kg regnes som veldig små og får ekstra oppfølging.
Gutt født på termin er 2.735 g faktisk ganske smått
Absolutttror vi ligg godt an da
Det er helt fantastiskDeilig å slappe av når ungen sover![]()
Hehe man har litt forskjellige meningermen min var 3125 og 2.5-3.5 er jo helt normalt
så kommer store babyer etter det
![]()
Håper jo på detBlir vel en del penger i kassa da vil jeg tro![]()
LETT! Hvor bor du?Du kan få komme hit å lage mat til meg?.![]()
Disse brev ja....Vært på jobb, handlet på jysk (nyåpna her i byen!!) spist middag.. Og da var plutselig klokka halv seks! Dagen er jo borte før jeg er kommet hjem omtrent..
Så kjørte jeg dattera til besteforeldre, og skrev planbrev i sikkert en timeUtsatt det såå lenge...
Hva med deg?
3 dager før ul terminDia baby du å? Født til termin? Knøttliten jo!![]()
Tusen takkSå trist
Stor klem.♡
Tusen takkKondolerer så mye
Hei snupper![]()
Orker ikke være sosial pga dødsfall i familien. Hvem og hva kan jeg ta når jeg er klar for detmen noen som har vært på kino i det siste som kan anbefale en film?
Ble brå start her 05:30 idag men denne beskjeden....
Har det så inni systemet å sjekke ofte siden jeg jobber i Bhg. Lus dukker ofte nok opp der![]()
Hva liker du å gjøre når ungene sover?Det er helt fantastisk![]()
Stix? Sukker i urinen?Jeg måtte ta pga utslag på stix.. Hadde bmi på 20.. Trodde aldri det ville skje meg.. Men plutselig måtte jeg ta den jeg og gitt..
Nå var du fryktelig slem.LETT! Hvor bor du?Hva vil du ha? Italiensk hjemmelagd lasagne? *friste med*
(lagde på lørdag!![]()
)
Jippi, så stasIdag var hun en sikkelig pappadalt.
Pappa fikk det ærefulle oppdraget å bære henne inn i senga![]()