Skravletråd April

Hehe man har litt forskjellige meninger :) men min var 3125 og 2.5-3.5 er jo helt normalt :p så kommer store babyer etter det :)

Nja.. 2,5kg til termin er ikke normalt da.. Normalen er vel mer 3-4 kg.. ;) og babyene blir vel ikke ansett som store før man er over 4,5 kg?

Du kan få komme hit å lage mat til meg?.;)
LETT! Hvor bor du? :P Hva vil du ha? Italiensk hjemmelagd lasagne? *friste med*
40b51dbcbbe13e31b898210ed3b88971
(lagde på lørdag! :P)

Vært på jobb, handlet på jysk (nyåpna her i byen!!) spist middag.. Og da var plutselig klokka halv seks! Dagen er jo borte før jeg er kommet hjem omtrent..

Så kjørte jeg dattera til besteforeldre, og skrev planbrev i sikkert en time :p Utsatt det såå lenge...

Hva med deg?
Disse brev ja.... :( Jeg fikk ett i mai fra mitt fadderbarn, kjempesøtt med en tegning. Da hadde jeg sendt i jul sist så jeg syns det går ganske fort :)
Uansett, jeg bestemte meg for å sende tilbake i sommer, i ferien, for da har man mye tid.... Mmm...
Sommeren gikk å høsten kom. Hver dag så jeg på den tegninga på kjøleskapet å fikk vondt i hjertet.
Høsten gikk og vinteren kom. Da klarte jeg å få "fingret ur arslet" som vi sier i Sverige og sendte ett brev.
I februar tror jeg det var. Skamløst egentlig, jeg skjemmes :(

Har det så inni systemet å sjekke ofte siden jeg jobber i Bhg. Lus dukker ofte nok opp der :P

Tror på den :)
Jeg har bare hatt barnet mitt i små barnehager, og nå på ei liiita skole, og har kun vært borti lusevarsel én gang.

Back
Topp