Hehe! Synes det er meliskonsistens uansett jeg, tror jeg. Skulle gått an å fjerne det sykelig søte ved det!![]()
Skulle vært som å drikke 2 dl vann!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe! Synes det er meliskonsistens uansett jeg, tror jeg. Skulle gått an å fjerne det sykelig søte ved det!![]()
Forstår deg godt. Dagene går fort. Høres deilig ut med ferie!Nå som jeg ikke er i permisjon lenger blir det bare i helgene, men ble ikke noe forrige helg siden jeg var i Barcelona på mammaferie
Jaa! Endelig kan man selv bestemme over tidenfikk spørsmål om eg ville begynne på treningsstudio med en på jobben jeg måtte svare blankt nei
Vil ikke ha mer å styre med
![]()
Fikk brev med hjem fra skolen til gutta i dag om utbrudd av lusJa, det er typisk! Kunne gjerne hatt et par-tre timer ekstra altså. Mitt ideelle døgn er vel på.. tja.. 28-30 timerVille passet fint!
Du har fått gjort litt da! Sjekket for lus, er det noe som "går" for tiden?
Husker mamma tok lusesjekk på meg og brodern én gang. Eneste minnet jeg har om det, er at det var det kjedeligste jeg har vært igjennomhøyst nødvendig dog!
Så bra. Va har du før tlf??Var på 9 % bare. Fått ladet nå![]()
Klarer ikke å styrte de jegJeg holdt for nesen mens jeg drakk.. Styrta det ned. Da kjente jeg ikke smaken faktisk![]()
Ja!Skulle vært som å drikke 2 dl vann!![]()
Lille U var også 3,2 og han var "enorm"
Endelig klarte jeg å få en over 3 kg, så fornøyd med meg selv![]()
Har vært uten i 2 uker tror jeg. Kjøkkenet er snart klart, men mangler stuen lister og foringer (det er åpnet mellom stue og kjøkken) og mangler forøvrig lister på kjøkkenet også,snekkerne kommet tilbake etter neste uke,og ds gjør de vel ferdig det som står igjen i resten av huset også, så da har jeg "helt nytt" husJa!Høres deilig ut med nytt kjøkken i alle fall!
Vært lenge uten? Og er det snart klart til bruk?
![]()
Fikk brev med hjem fra skolen til gutta i dag om utbrudd av luspleier å klippe de helt kort da så slipper jeg å bekymre meg så mye
Ja døgnet kunne godt hatt noen flere timer![]()
Ja fantastisk å få doen for seg selvMhm. Se en film. Strikke. Gå på do i fred.....
![]()
De første var på 2.735 og 2.960Hehejeg har en nesten 4 kg som første og så har vekta på ungene bare gått nedover
med diabetes fikk jeg den minste
![]()
Klarer ikke å styrte de jeg![]()
Sov godtNå må jeg legge meg snart, sitter nesten og sover i sofaen
Hvor langt er du på vei?.Mmmm... Jeg vil ha noe.... Hele tidendet er slitsomt å være gravid!
Vi har gjort det ja![]()
De første var på 2.735 og 2.960
De var ikke så små daDe første var på 2.735 og 2.960