Skravletråd April

Jaa! Endelig kan man selv bestemme over tiden :) fikk spørsmål om eg ville begynne på treningsstudio med en på jobben jeg måtte svare blankt nei :p Vil ikke ha mer å styre med :p

Mhm. Se en film. Strikke. Gå på do i fred.....
:p

Ja, det er typisk! Kunne gjerne hatt et par-tre timer ekstra altså. Mitt ideelle døgn er vel på.. tja.. 28-30 timer :p Ville passet fint!

Du har fått gjort litt da! Sjekket for lus, er det noe som "går" for tiden?
Husker mamma tok lusesjekk på meg og brodern én gang. Eneste minnet jeg har om det, er at det var det kjedeligste jeg har vært igjennom :p høyst nødvendig dog!
Fikk brev med hjem fra skolen til gutta i dag om utbrudd av lus :P pleier å klippe de helt kort da så slipper jeg å bekymre meg så mye ;)

Ja døgnet kunne godt hatt noen flere timer :P

Har prøvd å lære mamma facetime.... Over facetime. Så langt har jeg sett inn i øret hennes.

Jeg gir opp :p

Ja! :) Høres deilig ut med nytt kjøkken i alle fall! :) Vært lenge uten? Og er det snart klart til bruk? :)
Har vært uten i 2 uker tror jeg. Kjøkkenet er snart klart, men mangler stuen lister og foringer (det er åpnet mellom stue og kjøkken) og mangler forøvrig lister på kjøkkenet også,snekkerne kommet tilbake etter neste uke,og ds gjør de vel ferdig det som står igjen i resten av huset også, så da har jeg "helt nytt" hus :D

Fikk brev med hjem fra skolen til gutta i dag om utbrudd av lus :P pleier å klippe de helt kort da så slipper jeg å bekymre meg så mye ;)

Ja døgnet kunne godt hatt noen flere timer :P

Kanskje kjekt å ha gutter akkurat da..
Ville blitt mindre populært å klippe det helt kort på jenta :')

Nå må jeg legge meg snart, sitter nesten og sover i sofaen

Back
Topp