Så godtVeldig glad i grøt. Får den med banan og mais fra nestle.
Jeg hadde tenkt til å vente, men ho drakk 1,5 liter MME i døgnet...
Ja, må se an barnet sitt
OJ. fikk fast føde fra han var 5,5mnd, da begynte vi med smaksprøver.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så godtVeldig glad i grøt. Får den med banan og mais fra nestle.
Jeg hadde tenkt til å vente, men ho drakk 1,5 liter MME i døgnet...
Veldig hyggelig derDer er god mat og hyggelig syns jeg![]()
Ja de hyler jo voldsomt. Får jo vondt av de der og da, VELDIG...men går fort over som du sier og er viktig![]()
haha ja...den er syyykt god!!!Veldig hyggelig derbiffen der er neste munn orgasme
hehe
JaHelt klart! Og mamma har godt av det også, tenker jeg![]()
ja fatter ikke de som ikke tar vaksine ...huffJa, det er kjempeviktig! Heller lott feber og gråt i ett par dager, enn noen av sykdommene de blir vaksinert mot!!
Så godt
Ja, må se an barnet sitt
OJ. fikk fast føde fra han var 5,5mnd, da begynte vi med smaksprøver.
4 mnd? Her har vi ikke kontroll på 4 mnd, men sånn 4 mnd gruppe med fysioterapeutSpent på kontroll hos hs på onsdag
Ja jeg fullammer.Men du fullammer? Blir litt annerledes med MME. Mener jeg har lest de ikke skal ha mer enn 1L i døgnet. Ble en helt annen baby med litt grøt i magenbegynte jo bare i det små med tynn grøt, men de få skjeene gjorde underverk
ja fatter ikke de som ikke tar vaksine ...huff
Ja det er da 4 mnd gruppen ja. Er en del som er yngre enn snuppa på gruppen også. Så er veing , lengde etc nå på onsdag.4 mnd? Her har vi ikke kontroll på 4 mnd, men sånn 4 mnd gruppe med fysioterapeut
Nå var det så mye Østfold her og totoro i samme by som min søster...så nå vil jeg se familie gitt<3
Ja samme herNei, ikke jeg heller! Da hadde jeg bodd på legevakta i frykt om det ene og det andre.![]()
AhJa det er da 4 mnd gruppen ja. Er en del som er yngre enn snuppa på gruppen også. Så er veing , lengde etc nå på onsdag.
4 mnd? Her har vi ikke kontroll på 4 mnd, men sånn 4 mnd gruppe med fysioterapeut
oh spennendeAhvi skal på også på onsdag
![]()
ikke? Tror ikke det er alle kommuner som tilbyr det i Norge hellerVi har aldri møte med fysio... Syns det er dårlig
Vi skal ha også. Så var det visst en gang med tannpleier også. Psykolog etcikke? Tror ikke det er alle kommuner som tilbyr det i Norge heller