Skravletråd

Haha jeg går og sikler på IKEA etter vaskerom:P gubben rister på hodet, han er mer på kjøkken eller stue:P
Hehe, ser den. Nå skal d et sies at mannen her er like opptatt av vaskerom (om ikke mer) og deretter kjøkken - oooh ikea <3 mye fint der med smarte løsninger

Oj, ikke den enkleste fødselen altså?må innrømme at jeg ikke turte å tenke over hva som skulle skje, vet det nesten aldri blir som jeg tror ting vil bli :P

Ja, første ungen her og :) en stor liten bolle ^^
Ja, veldig mange gode tips og støtte å få her inne - og som Synnøve sier, veldig mange koselige damer her!

Jeg skulle ditt og datt, og keisersnitt var siste ønske. Men når jordmor sa de hadde bestemt det ble jeg så letta som jeg aldri har blitt før! :p en utavdegselv-opplevelse kan du si!

Åååååh, bollebarn er beste som finnes!! Begynner å bli bollekinn her også, har venta lenge på de ;)

Åh den var fin:) kunne ønske jeg kunne strikke og hekle, men har ikke ro i rompa til og lære meg :p
Ja er den ikke søt:D Håper bare jeg får den like søt da:P Strikker i lyse rosa:)
Jeg har ikke mye ro i rææva i grunn, men akkurat strikking går greit:P

Herlig<3 Hva heter hun, om du vil dele:)?

Hehe det stemmer:) Han blir 2,5år denne mnd. Frøkna er født 2 des:)
Så er jeg bonusmamma til en gutt på 13år

Ho heter Klara :) så koselig du sier bonusmamma! Det høres så mye koseligere ut enn stemor. Det er bare Askepott ;)

Hehe, ser den. Nå skal d et sies at mannen her er like opptatt av vaskerom (om ikke mer) og deretter kjøkken - oooh ikea <3 mye fint der med smarte løsninger
Ja :) jeg går inn og skal kjøpe en ting, kommer ut med varer for flere tusen. Men er ikke så ofte på IKEA, må kjøre langt for og komme dit:P

Åh lite brukt navn. Så fint. Her er det Sølvi Elisabeth:)

Er ikke så mye brukt i Norge, men i Sverige er det topp 10. Har svensk samboer, så måtte ha ett som passa på begge sider av grensen :)
Så koselig navn! Bruker dere begge navnene?

Er ikke så mye brukt i Norge, men i Sverige er det topp 10. Har svensk samboer, så måtte ha ett som passa på begge sider av grensen :)
Så koselig navn! Bruker dere begge navnene?
Bor dere i Sverige? Her er også sambo svensk:)

Jeg skulle ditt og datt, og keisersnitt var siste ønske. Men når jordmor sa de hadde bestemt det ble jeg så letta som jeg aldri har blitt før! :p en utavdegselv-opplevelse kan du si!

Åååååh, bollebarn er beste som finnes!! Begynner å bli bollekinn her også, har venta lenge på de ;)
Kan tenke meg det ja! Søsteren min fikk også KS med første - men skal sies at hun var nesten 3uker på overtid, ungen ville ikke ut

Hihi, ja bollekinn er så herlig - og babyvalker på armer og bein :D

Ja :) jeg går inn og skal kjøpe en ting, kommer ut med varer for flere tusen. Men er ikke så ofte på IKEA, må kjøre langt for og komme dit:P
Hehe, jeg har vendt meg av akkurat det, men er kanskje alt for ofte på ikea. Var der en del før og etter fødsel, egentlig bare for å gå :P

Ja, det gjør vi. Hele nesten en mil over grensa ;) bor dere i Norge?
Ja det gjør vi:) vi er litt av og på da om vi blir og bo i Norge eller om vi skal flytte over grensa:P hvor i Sverige bor dere da? Behøver ikke svare da:)

Back
Topp