Hva er det du strikker?Ligger i sengen selv. Frøkna snorker ved siden av meg herBV og har strikketøyet fremme også
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er det du strikker?Ligger i sengen selv. Frøkna snorker ved siden av meg herBV og har strikketøyet fremme også
![]()
Åh den var finHar 3 ting på pinnene om dagen.
Floridabukse
Vis vedlegget 169836
Romper og monsterbukse. Er floridabuksen jeg styrer med nå![]()
Hehe, ser den. Nå skal d et sies at mannen her er like opptatt av vaskerom (om ikke mer) og deretter kjøkken - oooh ikea <3 mye fint der med smarte løsningerHaha jeg går og sikler på IKEA etter vaskeromgubben rister på hodet, han er mer på kjøkken eller stue
![]()
Oj, ikke den enkleste fødselen altså?må innrømme at jeg ikke turte å tenke over hva som skulle skje, vet det nesten aldri blir som jeg tror ting vil bli
Ja, første ungen her ogen stor liten bolle ^^
Ja, veldig mange gode tips og støtte å få her inne - og som Synnøve sier, veldig mange koselige damer her!
Nei, er alltid noe man lurer på. Men det slutter nok ikke med nr1Er det en ting jeg har lært som nybakt mor, er det at det tar ALDRI slutt på spørsmål!
Ja er den ikke søtÅh den var finkunne ønske jeg kunne strikke og hekle, men har ikke ro i rompa til og lære meg
![]()
Herlig<3 Hva heter hun, om du vil dele?
Hehe det stemmerHan blir 2,5år denne mnd. Frøkna er født 2 des
Så er jeg bonusmamma til en gutt på 13år
JaHehe, ser den. Nå skal d et sies at mannen her er like opptatt av vaskerom (om ikke mer) og deretter kjøkken - oooh ikea <3 mye fint der med smarte løsninger
Ååh den er så fin. Hvem er det som har den oppskriften? Lurer på om jeg skal få lurt mamma til å strikke en.Har 3 ting på pinnene om dagen.
Floridabukse
Vis vedlegget 169836
Har 3 ting på pinnene om dagen.
Floridabukse
Vis vedlegget 169836
Åh lite brukt navn. Så fint. Her er det Sølvi ElisabethHo heter Klaraså koselig du sier bonusmamma! Det høres så mye koseligere ut enn stemor. Det er bare Askepott
![]()
Den er kjempe søt.Ååh den er så fin. Hvem er det som har den oppskriften? Lurer på om jeg skal få lurt mamma til å strikke en.
Åh lite brukt navn. Så fint. Her er det Sølvi Elisabeth![]()
Den kan jeg tenke meg blir super fin i rosaJa er den ikke søtHåper bare jeg får den like søt da
Strikker i lyse rosa
Jeg har ikke mye ro i rææva i grunn, men akkurat strikking går greit![]()
Bor dere i Sverige? Her er også sambo svenskEr ikke så mye brukt i Norge, men i Sverige er det topp 10. Har svensk samboer, så måtte ha ett som passa på begge sider av grensen
Så koselig navn! Bruker dere begge navnene?
Bor dere i Sverige? Her er også sambo svensk![]()
Kan tenke meg det ja! Søsteren min fikk også KS med første - men skal sies at hun var nesten 3uker på overtid, ungen ville ikke utJeg skulle ditt og datt, og keisersnitt var siste ønske. Men når jordmor sa de hadde bestemt det ble jeg så letta som jeg aldri har blitt før!en utavdegselv-opplevelse kan du si!
Åååååh, bollebarn er beste som finnes!! Begynner å bli bollekinn her også, har venta lenge på de![]()
Hehe, jeg har vendt meg av akkurat det, men er kanskje alt for ofte på ikea. Var der en del før og etter fødsel, egentlig bare for å gåJajeg går inn og skal kjøpe en ting, kommer ut med varer for flere tusen. Men er ikke så ofte på IKEA, må kjøre langt for og komme dit
![]()
Ja det gjør viJa, det gjør vi. Hele nesten en mil over grensabor dere i Norge?