Det sies såEr meldt litt nedbør i dag, så regner med det betyr snø på fjellet :/ men det er så varmt nå at legger seg ikke.
Så deilig at dere har finværmeldt bra hele helgen?
Nok snø nå ! Begynner å glede meg til 17.mai
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det sies såEr meldt litt nedbør i dag, så regner med det betyr snø på fjellet :/ men det er så varmt nå at legger seg ikke.
Så deilig at dere har finværmeldt bra hele helgen?
Nå har vi vært ute med sportsvognsdelen!
Det var jammen en fin opplevelse! Var ute i 1 t og 25 min uten gråtingI det siste har det maks vært 10 min i baggen før hun har hylt seg rød i ansiktet og vi har måttet stresse hjem
De første 15 min satt hun og lo sammenhengende.. Hun har aldri ledd i vognen før. Nei, nå ble jeg gladHåper det fortsetter, så det blir litt lettere å komme seg ut av huset fremover
![]()
Planer for dagen og helgen daGod morgen! Ja det blir det!
JaDet sies såhåper det stemmer!
Nok snø nå ! Begynner å glede meg til 17.mai![]()
Nei ikke vet jeg :/ SpisemaratonHva skjer med gjengen for tiden?
Takk for detHei hei
Så herlig med utefrokostkos dere masse videre
Krysser fingrene for en novemberpremie![]()
Yes. Sett topp 100 april daJa, hun skrev det en plass![]()
1000 er i grunn ikke så mye, er verre med tråder...Jaaa![]()
Så hyggeligJalille har fått festdrakt av svigermor
håper den passer da
han vokser jo som bare juling for tiden! Kanskje ikke så rart når han spiser hver 1-2 time hele døgnet
![]()
Åhh så fantastiskNå har vi vært ute med sportsvognsdelen!
Det var jammen en fin opplevelse! Var ute i 1 t og 25 min uten gråtingI det siste har det maks vært 10 min i baggen før hun har hylt seg rød i ansiktet og vi har måttet stresse hjem
De første 15 min satt hun og lo sammenhengende.. Hun har aldri ledd i vognen før. Nei, nå ble jeg gladHåper det fortsetter, så det blir litt lettere å komme seg ut av huset fremover
![]()
Er jo bedre det, flere av dere var jo oppe i 11-13 i mars1000 er i grunn ikke så mye, er verre med tråder...
men det er jo ikke 25 lenger...det er "bare" 18
Helt klart bedre ja.Er jo bedre det, flere av dere var jo oppe i 11-13 i mars![]()
Deilig! Vi har vært en tur ute med voffsenLike fint på andre siden av fjordenså vi er ute og triller ^^ planer for dagen?
Vi har vært ute å gått tur med hunden i finværetPlaner for dagen og helgen da?
Oi aner ikke! du da?Ser det snakkes om 17 mai...tips til en tråd allerede der. Hva skal dere ha på dere 17mai? Hva skal lille ha på seg 17 mai?![]()
Blir jo noen med hemmelig venn og kanskje en fotokonkurranse på skjult?Helt klart bedre ja.
Vi klarer dette![]()
Nei, må inn å se nåYes. Sett topp 100 april da?
Kjedelig det skal bli dårligere vær da.Vi har vært ute å gått tur med hunden i finværetMå nyte dagen for det er meldt bare gråvær fremover! Håper egentlig å få ryddet litt i hagen, men vet ikke om snuppa er med på det
dere da?