Tamara skulle avsløre premier hvis vi klarte å gjette tilnærma riktig innen kl 2130 Det var faktisk veldig vanskelig! Men klarte det vel nesten akkurat på minuttet. Var ikke langt unna i hvert fallÅÅHH kult!!
Ja blir nok mer da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tamara skulle avsløre premier hvis vi klarte å gjette tilnærma riktig innen kl 2130 Det var faktisk veldig vanskelig! Men klarte det vel nesten akkurat på minuttet. Var ikke langt unna i hvert fallÅÅHH kult!!
Ja blir nok mer da![]()
hehe ok. likte godt den hobbyesken jeg!Tamara skulle avsløre premier hvis vi klarte å gjette tilnærma riktig innen kl 2130 Det var faktisk veldig vanskelig! Men klarte det vel nesten akkurat på minuttet. Var ikke langt unna i hvert fall![]()
Lagt utGjør det!
Sett topp 100 april nå??
Veldig. Var også en del spennende fisk der i går så O.J. gikk å holdt seg for nesen og sa æsj
1 uke, så kommer hjem søndag![]()
Ja, jeg og! Synes den var helt knall!hehe ok. likte godt den hobbyesken jeg!
Gaaah , nei :/Sjekket skatteoppgjøret?
Åå, det er jo ikke langt unna der vi skal det! Nå i aprilYes så ikke så aktiv som jeg pleier , men titter jo innom for det
Santa Pola!
Ja hun liker seg godt.Som moren liker varme best velFlyturen gikk også nogelunde. Sov for det meste.
Så deilig!! Skal de spares eller brukes?Her også, yayy!![]()
Lagt utkan jo også sjekke at alle har over 10 tråder hvis jeg får satt meg ned med PCen
Spent på premiene som er igjen!
Haha, så søt han er![]()

Han er jo glad i fisk, men lukten ble litt heftig.Så bra!Skal hjelpe jeg!![]()
Tror de fleste tenkte 10 var nokDo that! For vesken er det jo 15. Trenger ikke sjekke meg, da jeg vet det er i boks
Ja veldig. Hva syns du om premiene så langt?
Han er jo glad i fisk, men lukten ble litt heftig.
De går med til oppgradering utvendig. skal forandre terassen. ny uteplass, nye gjerder etcSå deilig!! Skal de spares eller brukes?
ahh kjipt. lander du på pluss?Gaaah , nei :/
Nattbankkalkulatoren er borte, så må vente til den nye finner veien hit. De sa en uke på tirsdag.. Spenningen lever noen dager til
Blir nok en del repetisjoner, men er jo gøy med litt ekstra livSå bra!Blir morsomt i april med alle trådene som skal startes. Selv om noen er veldig skeptiske og tror det bare blir vissvass her inne i april pga alle ssom skal finne på tråder
![]()
Vil tippe det, har jo lagt opp til det i utgangspunktetahh kjipt. lander du på pluss?
Ja sant det!Åå, det er jo ikke langt unna der vi skal det! Nå i aprilTorrevieja, ligger litt lengre sør bare. Hadde dere leid leilighet?
Hvordan er temperaturen dere nede nå?
good. fornøyd her!!Vil tippe det, har jo lagt opp til det i utgangspunktet![]()
ja de flaskene vil jeh ha også.Tror de fleste tenkte 10 var nok
Liker det jeg ser - sånn koffert vil jeg ha, men han er litt liten ennå
Mye spennende! Håper flaskene tar seg en mnd til![]()
hehe jaja. spennende å se da...men en del vissvass blir det nokSå bra!Blir morsomt i april med alle trådene som skal startes. Selv om noen er veldig skeptiske og tror det bare blir vissvass her inne i april pga alle ssom skal finne på tråder
![]()
når i april reiser dere? kanskje når vi kommer hjemover det daSå bra!Blir morsomt i april med alle trådene som skal startes. Selv om noen er veldig skeptiske og tror det bare blir vissvass her inne i april pga alle ssom skal finne på tråder
![]()