Skravletråd

Tamara skulle avsløre premier hvis vi klarte å gjette tilnærma riktig innen kl 2130 Det var faktisk veldig vanskelig! Men klarte det vel nesten akkurat på minuttet. Var ikke langt unna i hvert fall :D
hehe ok. likte godt den hobbyesken jeg!

Gjør det!:D:D
Sett topp 100 april nå??:D

Veldig. Var også en del spennende fisk der i går så O.J. gikk å holdt seg for nesen og sa æsj:hilarious:
1 uke, så kommer hjem søndag:)
Lagt ut :) kan jo også sjekke at alle har over 10 tråder hvis jeg får satt meg ned med PCen :)

Spent på premiene som er igjen! :P

Haha, så søt han er :)

Yes så ikke så aktiv som jeg pleier , men titter jo innom for det;)
Santa Pola!
Ja hun liker seg godt.Som moren liker varme best vel:cool: Flyturen gikk også nogelunde. Sov for det meste.
Åå, det er jo ikke langt unna der vi skal det! Nå i april :) Torrevieja, ligger litt lengre sør bare. Hadde dere leid leilighet?

Hvordan er temperaturen dere nede nå?

Lagt ut :) kan jo også sjekke at alle har over 10 tråder hvis jeg får satt meg ned med PCen :)

Spent på premiene som er igjen! :p

Haha, så søt han er :)

Do that! For vesken er det jo 15. Trenger ikke sjekke meg, da jeg vet det er i boks;)

Ja veldig. Hva syns du om premiene så langt?:):)

:hilarious::hilarious:Han er jo glad i fisk, men lukten ble litt heftig.

Do that! For vesken er det jo 15. Trenger ikke sjekke meg, da jeg vet det er i boks;)

Ja veldig. Hva syns du om premiene så langt?:):)

:hilarious::hilarious:Han er jo glad i fisk, men lukten ble litt heftig.
Tror de fleste tenkte 10 var nok

Liker det jeg ser - sånn koffert vil jeg ha, men han er litt liten ennå :P
Mye spennende! Håper flaskene tar seg en mnd til :)

Så bra! :) Blir morsomt i april med alle trådene som skal startes. Selv om noen er veldig skeptiske og tror det bare blir vissvass her inne i april pga alle ssom skal finne på tråder :P
Blir nok en del repetisjoner, men er jo gøy med litt ekstra liv :P

Åå, det er jo ikke langt unna der vi skal det! Nå i april :) Torrevieja, ligger litt lengre sør bare. Hadde dere leid leilighet?

Hvordan er temperaturen dere nede nå?
Ja sant det!
Vi låner gratis. venner av familie . jeg kjenner de knapt. men de er snille og jeg er freidig:p:p

var 24 her i går. Det er det visst meldt i i dag også. skal bli noe kaldere fra i morgen

Tror de fleste tenkte 10 var nok

Liker det jeg ser - sånn koffert vil jeg ha, men han er litt liten ennå :p
Mye spennende! Håper flaskene tar seg en mnd til :)
ja de flaskene vil jeh ha også.
vi har liggende koffert fra trunki. genial

Så bra! :) Blir morsomt i april med alle trådene som skal startes. Selv om noen er veldig skeptiske og tror det bare blir vissvass her inne i april pga alle ssom skal finne på tråder :p
hehe jaja. spennende å se da...men en del vissvass blir det nok:p:p

Så bra! :) Blir morsomt i april med alle trådene som skal startes. Selv om noen er veldig skeptiske og tror det bare blir vissvass her inne i april pga alle ssom skal finne på tråder :p
når i april reiser dere? kanskje når vi kommer hjemover det da:p

Back
Topp