Skravletråd

Ikke minst hygieneartikler til småbarn ja! :) Det hadde vært noe.. 2kr for en bleiepakke :p Eller kanskje ikke, da hadde det vel blitt tomt og vi måtte dratt utenlands for å få tak i bleier :eek: !

Jeg har spist for mye jeg og, ikke ekstremt mye, men for mye i forhold til hva jeg har godt av. Tenkte å roe ned veldig nå, kanskje ha sukekrfri helg :)

Ja godt poeng faktisk. butikkene hadde blitt tomme før vi rakk oss dit:p

her har det blitt noe hver dag nå og ikke lite heller...til kvelds...huff:p

God morgen :) sovet godt?

Vi skal på dåpskurs i dag :) påtide, iom at dåpen er på søndag :P

Planer dere?
Ja da var det på tide :) koselig det da ^^

Her er planen å støvsuge ferdig (vanskelig med vrang luring) og så gå tur med barselgruppen :) fint ute men kaldere :P

God morgen :)
I natt sov hun 2t og 3 kvarter i egen seng :) ikke galt det da :)
Hva skal dere i dag?

God morgen :)
I natt sov hun 2t og 3 kvarter i egen seng :) ikke galt det da :)
Hva skal dere i dag?
nei, ikke galt!

Lagt ut en del for salg nå...og fikk nettopp solgt en dress! yayy!
Skal ellers bare på trilletur. nydelig vær og 10 grader!

Hmm.. Mener å ha hørt at det går an å takke ja til plass og i tillegg stå på venteliste på en annen barnehage :) men aner ikke om alle kommuner tilbyr dette :/ ring å spør i morgen! Og gratulerer med plass i hvertfall :D

Takk :) Ja det kan man! Men problemet er at vi ikke får plass likevel :P Lillegutt har stått på venteliste et år og ingenting skjer :P

Vært våken et par timer i natt vi. For første gang på lenge. Gått rundt å byssa og byssa, så kjenner jeg har vondt i rygg og nakke og er stuptrøøtt....zzzzz.. + at ho har våkna ørten ganger utenom. Og tror dere frøkna sov lengre på mårran for det? Neida, våkna 0615 :P

Etterpå skal vi våge oss ut på handletur, så skal vi hente største , siden manne jobber til 18. Hva gjør dere idag?

Oj! Gratulerer med plass - selv om det er kjedelig at dere ikke fikk på samme for begge :/ fikk han der dere ville da?

Nope hehe :) Han har jo plass da så han beholder jo den, men skulle gjerne hatt begge ved skolen. Nå er det en i en retning og en i en annen retning, veldig upraktisk! Kommer til å bruke en evighet på henting/levering og føles ikke bra at de ikke får gå sammen :(

Er dere avhengig av plass ville jeg takket ja...her har vi kun ført opp barnehagen OJ. går i. For oss er noe annet uaktuelt, så blir hjemme til hun får plass der også.

Jaaaa nei vet ikke hva vi gjør. Vil veldig gjerne at de skal få gå sammen, men må ha barnehage

Vært våken et par timer i natt vi. For første gang på lenge. Gått rundt å byssa og byssa, så kjenner jeg har vondt i rygg og nakke og er stuptrøøtt....zzzzz.. + at ho har våkna ørten ganger utenom. Og tror dere frøkna sov lengre på mårran for det? Neida, våkna 0615 :p

Etterpå skal vi våge oss ut på handletur, så skal vi hente største , siden manne jobber til 18. Hva gjør dere idag?
huff så slitsomt da..håpe hun kan sove litt på dagen i dag...eller i alle fall få en bedre natt i natt..,
hvor skal dere handle?

Back
Topp