Skravletråd

Sånne man har i øynene? Hvordan gikk det? Gikk greit for min del
Gikk greit egentlig veldig greit. Fikk byttet inn linser i riktig styrke, så nå skal det forhåpentligvis blir bedre :P

Bra kontrollen gikk greit - rakk alt du skulle?

Litt kjedelig :p sambo er på jobb i sandefjord til i morgen ettermiddag. men det er egentlig bare bra med en rolig dag. Dåp på søndag, så det blir nok å gjøre de neste dagene ;)

oohh spennende. alt klart og i rute? hvor mange blir dere?:)

Vi har fått barnehageplass, men ikke der vi ville!! Tror ikke jeg tør å si nei, hva om vi ikke får noe annet sted?! Men det blir ekstremt upraktisk å ha henne der?! Men må ha plass og vet det er en veldig god privat Bhg.. Det er plasseringen som er problemet og det at de ikke får gå i samme barnehage :( :(
Oj! Gratulerer med plass - selv om det er kjedelig at dere ikke fikk på samme for begge :/ fikk han der dere ville da?

Vi har fått barnehageplass, men ikke der vi ville!! Tror ikke jeg tør å si nei, hva om vi ikke får noe annet sted?! Men det blir ekstremt upraktisk å ha henne der?! Men må ha plass og vet det er en veldig god privat Bhg.. Det er plasseringen som er problemet og det at de ikke får gå i samme barnehage :( :(
Er dere avhengig av plass ville jeg takket ja...her har vi kun ført opp barnehagen OJ. går i. For oss er noe annet uaktuelt, så blir hjemme til hun får plass der også.

Ble tur på oss også, i dette fine vårværet :) etter kontroll og kurs, vel og merke.

Siste gangen på kurset, så det var kake! Yums :)

Vi blir 16 stk :) vi gjør det veldig uformelt. Selskap hjemme hos svigermor :) mangler noen småting, men har kontroll :D det værste er antrekk til meg selv.. Liker ikke mammakroppen :p
Beste er når det er uformelt:) Hva skal dere spise:)?
Her skulle jeg egentlig ha en grå ammevennlig kjole, samme som dåp med oj.
Endte dog opp med et sort skjørt og en rosa bluse.

Beste er når det er uformelt:) Hva skal dere spise:)?
Her skulle jeg egentlig ha en grå ammevennlig kjole, samme som dåp med oj.
Endte dog opp med et sort skjørt og en rosa bluse.
Vi skal ha sodd :) enkelt og greit :) tror det blir sort "skinn"-skjørt, blå topp (samme farge som silkebåndet på dåpskjolen), sort strømpebukse og sorte ankelstøvletter med stiletthæl. Prøvde å finne en omslagskjole, men fant ingen som satt fint på denne bulkete kroppen :P haha :P

Vi skal ha sodd :) enkelt og greit :) tror det blir sort "skinn"-skjørt, blå topp (samme farge som silkebåndet på dåpskjolen), sort strømpebukse og sorte ankelstøvletter med stiletthæl. Prøvde å finne en omslagskjole, men fant ingen som satt fint på denne bulkete kroppen :p haha :p
Godt det da, vi hadde snitter.
Høres ut som du blir fin syns jeg!:)

Vi skal ha sodd :) enkelt og greit :) tror det blir sort "skinn"-skjørt, blå topp (samme farge som silkebåndet på dåpskjolen), sort strømpebukse og sorte ankelstøvletter med stiletthæl. Prøvde å finne en omslagskjole, men fant ingen som satt fint på denne bulkete kroppen :P haha :P

Æ kjæm!!

Back
Topp