Skravletråd

Litt mix av gammelt og nytt tenkte vi :) har vinduer fra gulv til tak på stua, antikkgrått gulv og svart kjøkken :D

Påskerenn skal vi også på :) det er gøy!
Åå heldige som skal til sol og varme :D

OOHH ! Her hjemme har vi også svart kjøkken .
Veldig gøy!:D
Det blir digg. Billig reise da vi låner ferieleilighet gratis

Ble to timer til gitt :) Håper bare sommeren blir bedre enn i fjor! Trasige greier både i Trønderlag og Vestlandet... Typisk det når vi for første gang skulle ha Norges ferie :p
Flinka :D

Ja, den var stusselig :/ fikk noen fine dager på august da. Jeg var sykmeldt, så fikk utnytta sola litt :P

Ja sant det dessverre:p

Mhm ser den. Får ikke mulighet til det altså? gubben være med lillegutt, og du svømme? barnepass?
Der vi går på babysvømming er det bare sånne terapibasseng - så må nok ty til litt lure løsninger for å få svømt :) men skal få det til!

Nå er vi over halvveis og sånn ligger vi an:

Vedlegg

• 1458077096043.jpg
    1458077096043.jpg
    59,6 KB · Visninger: 4
  • 1458077111741.jpg
    1458077111741.jpg
    59,9 KB · Visninger: 4
  • 1458077118956.jpg
    1458077118956.jpg
    60 KB · Visninger: 4
  • 1458077126869.jpg
    1458077126869.jpg
    55 KB · Visninger: 4
Tenker de fleste skal kunne lett komme seg til 600, og 800 skal også være overkommelig ;)

Trøøøøttt...... Må til sykehuset idag, med baby. Må trille et godt stykke. Det er jeg som har time altså, bare rutinekontroll.
Baby har vekket meg hele natta. Og ville stå opp kl 05 - glem det... Skjer ikke. Skal sove når jeg kommer hjem etter timen, for skal vaske og støvsuge bilen hele kvelden.

Trøøøøttt...... Må til sykehuset idag, med baby. Må trille et godt stykke. Det er jeg som har time altså, bare rutinekontroll.
Baby har vekket meg hele natta. Og ville stå opp kl 05 - glem det... Skjer ikke. Skal sove når jeg kommer hjem etter timen, for skal vaske og støvsuge bilen hele kvelden.
Ajaj, lykke til på sykehuset! Håper du får sove når dette er tilbake.

Min prøvde også å stå opp 5 og så 6, men sovnet heldigvis begge gangene :) nå derimot er det ikke aktuelt lenger :P

Ajaj, lykke til på sykehuset! Håper du får sove når dette er tilbake.

Min prøvde også å stå opp 5 og så 6, men sovnet heldigvis begge gangene :) nå derimot er det ikke aktuelt lenger :p
Takk, utfordringen blir å ikke sovne :p ja, må legge meg nedpå når jeg kommer hjem.. har ikke noe valg :)

Måtte opp nå ja? ;) har en som maser om det samme her.. jeg må opp for å rekke alt. Barnehagelevering og toget. Må sitte lenge på sykehuset og vente, toget er fremme tre kvarter før timen :p tar vel 20 minutter å trille opp dit.

Takk, utfordringen blir å ikke sovne :p ja, må legge meg nedpå når jeg kommer hjem.. har ikke noe valg :)

Måtte opp nå ja? ;) har en som maser om det samme her.. jeg må opp for å rekke alt. Barnehagelevering og toget. Må sitte lenge på sykehuset og vente, toget er fremme tre kvarter før timen :p tar vel 20 minutter å trille opp dit.
Blir vel så travelt at det ikke ble vurdert å sove engang ;)

Lurt å ha god tid da, heller det en å måtte småløpe for å rekke ting :O
Ønsker deg i alle fall lykke til! :)

Vi skal på linsekontroll, men det er ikke før 10. God tid enn så lenge :)

Uff lykke til i dag, det er ikke noe kjekt å være så trøtt! Kjenner til det, frøkna mi er ikke akkurat noen sovedukke. Har kjøpt grøt nå, kanskje det hjelper?

Dere har kjøpt bil nå ja? :)

Back
Topp