Skravletråd

God morgen!
Oi! Men må du også sove med lyset på? :P
Ikke taklyset nei :) hadde på nattbordslampa når jeg la han og brukte lommelykta på telefonen når jeg la meg :) må kjøpe en nattlampe. Har ikke Ikea greie lamper?

Deres natt da? Samme?

Jada er ikke så dumt det, går veldig kjapt å lage i micro :) Ostesmørbrød er nam da!
Husker det fantes noe pulver man bare blandet med vann, så ble det havregrøt med eple og kanel! Lagdes i micro.. finnes de enda? Det gir deg jo energi lenge da :) Ja, ostesmørbrød er godt. Litt væl usunt det jeg har lagd idag, men det går gå.

Hehe nei det kan godt hende, har ikke sett på de tror jeg :p
De er litt klumpete. Men bedre enn ingenting! Jeg skal på sjukehuset snart så kjører forbi IKEA. Kan hende vi kan dra innom, dersom vi ikke sitter og føler på at vi står i fare for kø på vei hjem :p

Ikke taklyset nei :) hadde på nattbordslampa når jeg la han og brukte lommelykta på telefonen når jeg la meg :) må kjøpe en nattlampe. Har ikke Ikea greie lamper?

Deres natt da? Samme?

Kan nok være ja, har de ikke alt mulig :P Lenge siden jeg har vært der!
Jeg har på mobilen hele natten :P Ellers ser jeg ikke noe når jeg skal legge henne til.. Burde nok hatt ett lite nattlys i stedet..

Ja puppefrøken i natt også. Men slapp unna baluba fra lillegutt da i det minste :P

Husker det fantes noe pulver man bare blandet med vann, så ble det havregrøt med eple og kanel! Lagdes i micro.. finnes de enda? Det gir deg jo energi lenge da :) Ja, ostesmørbrød er godt. Litt væl usunt det jeg har lagd idag, men det går gå.

Hm ja de husker jeg tror jeg :) Vet ikke om det finnes, men sikkert noe lignende! Jeg bare bruker lettkokte havregryn, melk, vann og bittelitt salt. I micro 3,5 min tadaaaaaaaaa :)

De er litt klumpete. Men bedre enn ingenting! Jeg skal på sjukehuset snart så kjører forbi IKEA. Kan hende vi kan dra innom, dersom vi ikke sitter og føler på at vi står i fare for kø på vei hjem :p

Ja har du ingen stellematte nå? :P
Har lyst på en liten tur på ikea selv.. vil ha ny hylle på stua og må ha flere glass. men er så tiltak å dra dit

Kan nok være ja, har de ikke alt mulig :P Lenge siden jeg har vært der!
Jeg har på mobilen hele natten :P Ellers ser jeg ikke noe når jeg skal legge henne til.. Burde nok hatt ett lite nattlys i stedet..

Ja puppefrøken i natt også. Men slapp unna baluba fra lillegutt da i det minste :P
Brukte det ved hver amming før jeg også, men skrudde av i mellom. Litt værre for deg som har henne i senga sikkert :P

Bra lillegutt sov godt :) like tidlig opp?

Ja har du ingen stellematte nå? :p
Har lyst på en liten tur på ikea selv.. vil ha ny hylle på stua og må ha flere glass. men er så tiltak å dra dit
jo, men den er full av hull og har revnet :) hatt den i 3 år.
Ja, IKEA ligger "langt unna" her og, og det er alltid så masse folk, selv tidlig om morran. Men de har mye fint ja! Du sier noe, hadde trengt noen flere glass selv.

Strikker sokker til meg selv, må jo sjekke størrelsen innimellom haha :P

ImageUploadedByBV Forum1457599261.645474.jpg

Hm ja de husker jeg tror jeg :) Vet ikke om det finnes, men sikkert noe lignende! Jeg bare bruker lettkokte havregryn, melk, vann og bittelitt salt. I micro 3,5 min tadaaaaaaaaa :)
Du blir ikke lei av det hvis det er det samme hver dag? Jeg er veldig sånn at jeg må variere, blir kjempefort lei :p Litt dumt egentlig.

jo, men den er full av hull og har revnet :) hatt den i 3 år.
Ja, IKEA ligger "langt unna" her og, og det er alltid så masse folk, selv tidlig om morran. Men de har mye fint ja! Du sier noe, hadde trengt noen flere glass selv.

Såpass ja, vår har levd i over 7 år. Ser helt fin ut :P

Såpass ja, vår har levd i over 7 år. Ser helt fin ut :p
Ja, aner ikke hvorfor den har revnet, var nok ikke verdens beste kvalitet akkurat. Er helt nederst, der ingen har ligget og.. rart. Men den er full av PVC og annet leste jeg så best å bytte den ut uansett.

Brukte det ved hver amming før jeg også, men skrudde av i mellom. Litt værre for deg som har henne i senga sikkert :p

Bra lillegutt sov godt :) like tidlig opp?

Jepp, halv 6 :P men jeg sto ikke opp før kvart på 8 heldigvis!
Har dere planer i dag?

Back
Topp