Ikke taklyset neiGod morgen!
Oi! Men må du også sove med lyset på?![]()
Deres natt da? Samme?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke taklyset neiGod morgen!
Oi! Men må du også sove med lyset på?![]()
Husker det fantes noe pulver man bare blandet med vann, så ble det havregrøt med eple og kanel! Lagdes i micro.. finnes de enda? Det gir deg jo energi lenge daJada er ikke så dumt det, går veldig kjapt å lage i microOstesmørbrød er nam da!
De er litt klumpete. Men bedre enn ingenting! Jeg skal på sjukehuset snart så kjører forbi IKEA. Kan hende vi kan dra innom, dersom vi ikke sitter og føler på at vi står i fare for kø på vei hjemHehe nei det kan godt hende, har ikke sett på de tror jeg![]()
Ikke taklyset neihadde på nattbordslampa når jeg la han og brukte lommelykta på telefonen når jeg la meg
må kjøpe en nattlampe. Har ikke Ikea greie lamper?
Deres natt da? Samme?
Husker det fantes noe pulver man bare blandet med vann, så ble det havregrøt med eple og kanel! Lagdes i micro.. finnes de enda? Det gir deg jo energi lenge daJa, ostesmørbrød er godt. Litt væl usunt det jeg har lagd idag, men det går gå.
De er litt klumpete. Men bedre enn ingenting! Jeg skal på sjukehuset snart så kjører forbi IKEA. Kan hende vi kan dra innom, dersom vi ikke sitter og føler på at vi står i fare for kø på vei hjem![]()
Brukte det ved hver amming før jeg også, men skrudde av i mellom. Litt værre for deg som har henne i senga sikkertKan nok være ja, har de ikke alt muligLenge siden jeg har vært der!
Jeg har på mobilen hele nattenEllers ser jeg ikke noe når jeg skal legge henne til.. Burde nok hatt ett lite nattlys i stedet..
Ja puppefrøken i natt også. Men slapp unna baluba fra lillegutt da i det minste![]()
jo, men den er full av hull og har revnetJa har du ingen stellematte nå?
Har lyst på en liten tur på ikea selv.. vil ha ny hylle på stua og må ha flere glass. men er så tiltak å dra dit
Du blir ikke lei av det hvis det er det samme hver dag? Jeg er veldig sånn at jeg må variere, blir kjempefort leiHm ja de husker jeg tror jegVet ikke om det finnes, men sikkert noe lignende! Jeg bare bruker lettkokte havregryn, melk, vann og bittelitt salt. I micro 3,5 min tadaaaaaaaaa
![]()
Den sitter jo som en hanskeStrikker sokker til meg selv, må jo sjekke størrelsen innimellom haha![]()
Hehe nei, utrolig nok! Skjønner det ikke selvDu blir ikke lei av det hvis det er det samme hver dag? Jeg er veldig sånn at jeg må variere, blir kjempefort leiLitt dumt egentlig.
Den sitter jo som en hanskeEller, en sokk hehe... Blir bra det.
jo, men den er full av hull og har revnethatt den i 3 år.
Ja, IKEA ligger "langt unna" her og, og det er alltid så masse folk, selv tidlig om morran. Men de har mye fint ja! Du sier noe, hadde trengt noen flere glass selv.
Ja, aner ikke hvorfor den har revnet, var nok ikke verdens beste kvalitet akkurat. Er helt nederst, der ingen har ligget og.. rart. Men den er full av PVC og annet leste jeg så best å bytte den ut uansett.Såpass ja, vår har levd i over 7 år. Ser helt fin ut![]()
praktisk daHehe nei, utrolig nok! Skjønner det ikke selv![]()
Brukte det ved hver amming før jeg også, men skrudde av i mellom. Litt værre for deg som har henne i senga sikkert
Bra lillegutt sov godtlike tidlig opp?
Nei, heldigvis ikkeJepp, halv 6men jeg sto ikke opp før kvart på 8 heldigvis!
Har dere planer i dag?
Nei, heldigvis ikkehatt avtaler hver dag uka her, så i dag skal vi bare være hjemme
trilletur snart, når tassen blir trøtt
![]()
Dere?
Ja egentligpraktisk da!