Skravletråd

Noen som har gulliver stellebord fra IKEA som kan fortelle hvilken stellematte dere har som passer? Min er ødelagt, og finner den ikke på nett :(

Hello!

I dag har vi vært på lunsj sammen med noen kollegaer av meg, koselig!
Lillemor fikk noe rart for seg og våkna kl 5 i dag! Ikke snakk om at det var i det heletatt mulighet for å få opp mammen da, så hun sovna heldigvis igjen etter at hun hadde prata med seg selv en stund... :p Føltes ut som verden skulle gå i grus, så for meg en unge som skullle begynne å stå opp i 5 tiden... Men som sovna igjen og sov til 9.30 :D

Hehe godt hun sovnet igjen da! Min mellomste står opp halv 6, syns det er for tidlig :P

Ja :) sambo ringte sykehuset i går og de beklaga at vi hadde fått brevet så sent. Var pga at verdiene var såvidt utenfor normalen og de hadde brukt tid og konferert flere ift om de skulle gjøre tiltak eller ikke. Så mest sannsynlig er alt greit <3

Ja for tenk :D

Takk, god bedring hos dere og :)
takktakk :) Jeg er syk igjen idag (vondt i halsen), har sovet minimalt i natt og vesla bare skriker hele tiden. Sov 10 min istad (hun altså) og er helt... ja.. krakilsk nå. Da kan det jo bare bli bedre :D

Noen som har gulliver stellebord fra IKEA som kan fortelle hvilken stellematte dere har som passer? Min er ødelagt, og finner den ikke på nett :(

Nei vi har sniglar.. Er de like store? Vi har en fra Lego som er kjøpt på babyshop men den var litt for stor så vi måtte kutte av en cm av skumgummien eller hva det er den er laget av :/ ikke helt ideelt kanskje.. men syns jo ikke da..
Men ikea sine passer vel?

takktakk :) Jeg er syk igjen idag (vondt i halsen), har sovet minimalt i natt og vesla bare skriker hele tiden. Sov 10 min istad (hun altså) og er helt... ja.. krakilsk nå. Da kan det jo bare bli bedre :D

Uff ja det hørtes slitsomt ut!!

Lager meg frokost for en gangs skyld :) Eller, den lager seg selv... håper vesle sovner snart, har skreket i tre kvarter nå. Så får jeg spist litt, så jeg takler dagen videre.

Lager meg frokost for en gangs skyld :) Eller, den lager seg selv... håper vesle sovner snart, har skreket i tre kvarter nå. Så får jeg spist litt, så jeg takler dagen videre.

Håper det! Hva skal du ha? Spist havregrøt jeg :) Blitt fast frokost.. :P

Nei vi har sniglar.. Er de like store? Vi har en fra Lego som er kjøpt på babyshop men den var litt for stor så vi måtte kutte av en cm av skumgummien eller hva det er den er laget av :/ ikke helt ideelt kanskje.. men syns jo ikke da..
Men ikea sine passer vel?
Tror det er 84 x 52 cm eller noe :)
Mulig, men synes ikke den er noe fin hehe :p

Har jeg funnet sovetrikset? Kan det være? Lille har sovet så bra i natt, med lyset PÅ :D sovna 21.30. Våkna 23, men nok å bare holde i hånda. Sov så til 4! Og så til 06.50 :D fikk mat og lå så å pludra og småsov i senga si til 8.30 :D

God morgen forresten ;)

Har jeg funnet sovetrikset? Kan det være? Lille har sovet så bra i natt, med lyset PÅ :D sovna 21.30. Våkna 23, men nok å bare holde i hånda. Sov så til 4! Og så til 06.50 :D fikk mat og lå så å pludra og småsov i senga si til 8.30 :D

God morgen forresten ;)

God morgen!
Oi! Men må du også sove med lyset på? :P

Back
Topp