Jada liker grå jegHehe da er vi lik der gitt.
Grått er jo ok det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jada liker grå jegHehe da er vi lik der gitt.
Grått er jo ok det
Sovet godt?God morgen ja!![]()
SikkertTja, ikke voldsomt stor, men kanskje en smule større enn jeg hadde tenkt meg mtp at det er et babyteppe! Men det er sikkert fint å ligge på/sitte på med lekene sine også
![]()
Samme herHehe, ja, er litt sånn. Jeg sitter med heklingen når hun sover eller når hun leker med babygymmenVarierer hvor lenge hun gidder det da
![]()
Såpass ja! Uff.. Håper på roligere tider fremoverNei, jeg sov godt. Fikk fri i nattMen det har vært hektisk i det siste og sene kvelder... Avløpsrørene på badet tok kvelden for noen dager siden og vi har jobbet iherdig for å få åpnet dem igjen. Fikk hjelp i går og etter et par timer så ordnet det seg heldigvis. Så jeg var så sliten at jeg sov hele natten og våknet ikke engang av at samboeren min kom inn med vesla kl 06
Da jeg våknet var hun i senga og jeg fikk litt sjokk, hehe... Så har litt hangover idag.
Da var blodprøven tatt. Stikk i fingeren "bare"blodet rant utover både mor og barn :/ store tårer, men gikk fort over
nå er det bare å vente på svar.
mhm samme her!Jada liker grå jeg![]()
kunne vært bedre. snuppa sov godt, våknet kun 1 gang...broren derimot styrte fælt.Sovet godt?
sååå braaa!! deilig overraskelseSnuppa sov 1 t og tre kvarter i vogna si i sta inne på stua! Er i sjokk![]()
det har aldri skjedd før nei!!
hehe joa..men digg med alenetid også.Fått strikket litt på sokken siden begge små sov så godt på dagen i dagburde sikkert sovet jeg og da
![]()
JaUff godt å være ferdig så får vi håpe på positivt resultat![]()
Snuppa sov 1 t og tre kvarter i vogna si i sta inne på stua! Er i sjokk![]()
det har aldri skjedd før nei!!
Får håpe på det ja, greit å kunne dusje og gå på do liksom hehe. Stakkars litenSåpass ja! Uff.. Håper på roligere tider fremover
Her var det lillegutt som laget baluba i natt, hylte og ville opp fra halv 3 til 4, så morgen halv 6. Men ble hjemme i dag for syns ikke han virker helt i form, men kan jo også være pga lite søvn. Hoster og surkler litt.. Sov 3t og 20 min nå på dagen da..
Vært på sykehusetJasambo ringte sykehuset i går og de beklaga at vi hadde fått brevet så sent. Var pga at verdiene var såvidt utenfor normalen og de hadde brukt tid og konferert flere ift om de skulle gjøre tiltak eller ikke. Så mest sannsynlig er alt greit <3
Vi var innlagt før jul :/ og fikk svar på blodprøvene som ble tatt den 22.12 for to dager siden! Snakk om å være sent ute :O lilletassen hadde litt lavt antall hvite blodlegemer, så de ville vi skulle ta en prøve tilVært på sykehuset?
For noe surr..Vi var innlagt før jul :/ og fikk svar på blodprøvene som ble tatt den 22.12 for to dager siden! Snakk om å være sent ute :O lilletassen hadde litt lavt antall hvite blodlegemer, så de ville vi skulle ta en prøve tilmest sannsynlig er alt bra heldigvis
![]()