Skravletråd

Da var blodprøven tatt. Stikk i fingeren "bare" :P blodet rant utover både mor og barn :/ store tårer, men gikk fort over :) nå er det bare å vente på svar.

Nei, jeg sov godt. Fikk fri i natt :) Men det har vært hektisk i det siste og sene kvelder... Avløpsrørene på badet tok kvelden for noen dager siden og vi har jobbet iherdig for å få åpnet dem igjen. Fikk hjelp i går og etter et par timer så ordnet det seg heldigvis. Så jeg var så sliten at jeg sov hele natten og våknet ikke engang av at samboeren min kom inn med vesla kl 06 :p Da jeg våknet var hun i senga og jeg fikk litt sjokk, hehe... Så har litt hangover idag.
Såpass ja! Uff.. Håper på roligere tider fremover :)
Her var det lillegutt som laget baluba i natt, hylte og ville opp fra halv 3 til 4, så morgen halv 6. Men ble hjemme i dag for syns ikke han virker helt i form, men kan jo også være pga lite søvn. Hoster og surkler litt.. Sov 3t og 20 min nå på dagen da..

Da var blodprøven tatt. Stikk i fingeren "bare" :P blodet rant utover både mor og barn :/ store tårer, men gikk fort over :) nå er det bare å vente på svar.

Uff godt å være ferdig så får vi håpe på positivt resultat :D

Snuppa sov 1 t og tre kvarter i vogna si i sta inne på stua! Er i sjokk :P :D det har aldri skjedd før nei!!

Fått strikket litt på sokken siden begge små sov så godt på dagen i dag :D burde sikkert sovet jeg og da :P

Hello!

I dag har vi vært på lunsj sammen med noen kollegaer av meg, koselig!
Lillemor fikk noe rart for seg og våkna kl 5 i dag! Ikke snakk om at det var i det heletatt mulighet for å få opp mammen da, så hun sovna heldigvis igjen etter at hun hadde prata med seg selv en stund... :p Føltes ut som verden skulle gå i grus, så for meg en unge som skullle begynne å stå opp i 5 tiden... Men som sovna igjen og sov til 9.30 :D

Uff godt å være ferdig så får vi håpe på positivt resultat :D
Ja :) sambo ringte sykehuset i går og de beklaga at vi hadde fått brevet så sent. Var pga at verdiene var såvidt utenfor normalen og de hadde brukt tid og konferert flere ift om de skulle gjøre tiltak eller ikke. Så mest sannsynlig er alt greit <3

Såpass ja! Uff.. Håper på roligere tider fremover :)
Her var det lillegutt som laget baluba i natt, hylte og ville opp fra halv 3 til 4, så morgen halv 6. Men ble hjemme i dag for syns ikke han virker helt i form, men kan jo også være pga lite søvn. Hoster og surkler litt.. Sov 3t og 20 min nå på dagen da..
Får håpe på det ja, greit å kunne dusje og gå på do liksom hehe. Stakkars liten :( Lille her er også forkjøla, hoster.. er noe som går tror jeg.

Ja :) sambo ringte sykehuset i går og de beklaga at vi hadde fått brevet så sent. Var pga at verdiene var såvidt utenfor normalen og de hadde brukt tid og konferert flere ift om de skulle gjøre tiltak eller ikke. Så mest sannsynlig er alt greit <3
Vært på sykehuset :o ?

Hadde første tur med ny bil idag :D Eller, ny, gammel bil hehe... Volvo. God plass i den merket jeg da jeg stablet varer. Vesla sovnet :)

Vært på sykehuset :o ?
Vi var innlagt før jul :/ og fikk svar på blodprøvene som ble tatt den 22.12 for to dager siden! Snakk om å være sent ute :O lilletassen hadde litt lavt antall hvite blodlegemer, så de ville vi skulle ta en prøve til :( mest sannsynlig er alt bra heldigvis :)

Vi var innlagt før jul :/ og fikk svar på blodprøvene som ble tatt den 22.12 for to dager siden! Snakk om å være sent ute :O lilletassen hadde litt lavt antall hvite blodlegemer, så de ville vi skulle ta en prøve til :( mest sannsynlig er alt bra heldigvis :)
For noe surr.. :( Det var ekstremt sent, da. Men godt at det er mest sannsynlig at alt er bra :)

Back
Topp