JaAjajaj! Nå må det gode været komme seg på plass! vår og sommer, please
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaAjajaj! Nå må det gode været komme seg på plass! vår og sommer, please
Vi har mine foreldre som kan ha hanEr for så vidt ikke dumt det, men får det ikke til å gå opp økonomisk hvis jeg ikke kommer meg tilbake på jobb.. Så må nesten ha dagmamma på lur dersom vi ikke får plass
Jo også har vi sykkelvogn som mannen bruker når han leverer på morgenen, bare triller den nå som det er litt glatt men gleder meg til snuppa blir stor nok så kan vi suse til barnehagen med den bakpå sykkelenhvilke vogner har du?
Det er sant. Men tror nok det snør minst en gang til før det blir varmt :/JaNå er det jo vårmåned i alle fall
![]()
Har kjøpt en i 80 før og tok 86 nå.. Blir antagelig litt stor, men da har vi ihvertfall hvis han skulle strekke seg veldig og vinteren blir langDet er den nok vet du! Tok du 80? Det gjorde vi..
Så greit! Dere er heldige sånn settVi har mine foreldre som kan ha hanveldig heldige
og både sambo og jeg har 3 uker ferie igjen, så da tar vi begge feriedag en dag i uka i 15 uker (mandag og fredag).
Ajajaj! Nå må det gode været komme seg på plass! vår og sommer, please
Jeg ogoh ja! nå ble jeg sulten![]()
Emnaljunga edge duoTfk twinner twist, det er søskenvogna
Tfk joggster twist som vi skal bruke i dag har to bager til den, vanlig hardbag og multi-x der de kan sitte litt opp med seler etterhvert
Emmaljunga scooter som lillegutt har i barnehagen![]()
Hvilken har dere?
Meldt utepils-vær i Trøndelag denne ukaJaNå er det jo vårmåned i alle fall
![]()
Det ordner seg alltidsSå greit! Dere er heldige sånn sett
Pappa er pensjonist, men han pleier å holde seg i Frankrike når det begynner å bli kaldt. Mamma jobber fremdeles og svigermor bor for langt unna![]()
Det er sant. Men tror nok det snør minst en gang til før det blir varmt :/
Hm ja poeng.. Hun her er jo ganske stor nå, men ikke sikkert hun er det når hun er 1 år da. Håper 80 passer.. har ikke 86, men har to i 92Har kjøpt en i 80 før og tok 86 nå.. Blir antagelig litt stor, men da har vi ihvertfall hvis han skulle strekke seg veldig og vinteren blir lang![]()
Håper hun har noe godtJeg ogrekker ikke spise flr vi drar
satser på at mamma har mat til meg
![]()
Emnaljunga edge duovar jo så sikker på å få en stor unge, så tok den vogna med størst bag.. Og så kommer denne lille fisen
og ville ikke ha 4 faste hjul (men mulighet for å låse) og sportsdel som kan brukes begge veier
fornøyd til nå, men får vi en til på vår/sommer blir det en lettere og "kulere" vogn
![]()
Meldt utepils-vær i Trøndelag denne ukaeller, utemunkholm- vær
![]()
:OJa dessverre, her snør det faktisk nå :/
Haha, kjenner til den!Typisk at hun sovna (på meg) nå da siden vi må gå kl 1 og jeg ikke har gjort meg ferdig![]()